PANIK



Vårens första tecken kom äntligen idag, vattenpölar!
Dom var enorma på vissa ställen. Solen värmde upp
vädret rejält idag kände jag, såpass att skiten äntligen
börjar smälta bort! JIHAAAAAA!!!



Milobebis ser alldeles sorgsen ut, det var han dock
inte. Han babbla på om varenda bil vi passera under
hela promenaden hem från dagis! :)




Det ligger ju mycket snö kvar, MEN.... det gör inget.
Nu vet vi i alla fall att det finns hopp om livet, att
det snart blir en skön vår!




Promenad förbi ett utav favvofiken. Tant Gredelin.
Har ni vägarna förbi en fredag så slink in på deras
afternoon tea som börjar kl 13. UNDERBART!




Precis bakom taket på lusthuset har ni min absolut
första alldeles egna lägenhet. En etta på 31 kv. Jag
ÄLSKADE den! MYCKET kul har hänt i den lyan kan
jag lova! Bodde där när jag fyllde 20! WIOIII!! :)))

Fina minnen såhär på torsdagseftermiddagen!

Torsdag eftermiddag. Våren har visat en liten bråkdel av vad den kommer att ha att bjuda på framöver. Känner ni hur det värmer när man står i solen?! Jag är LYRISK. Jag vill bara ha mer och jag känner att ena lilltån nu har tinat, det är lite kvar att tina ur denna vinterdvala!

Just nu tar jag en paus i dammsugningen. Orkar bara en halva i taget av denna 170 kv stora lägenhet. Väntar på husbandet och undrar vad vi ska äta ikväll. Jag har en bukett med färsk basilika som ser lite hängig ut så jag känner att det måste innehålla basilika. Mmm, vi får se vad jag hittar på. Förslag? Jag är oxå sugen på ett litet glas rött ikväll... vet inte varför, bara för att i guess.

Idag hann jag inte med riktigt allt jag hade planerat. Elliot ringde nämligen från skolan och mådde inget vidare. Han mådde illa och hade ont i magen. PANIK... kasta i sig en påse med vitpepparkorn kändes det som! Hämtade hem min bleka pojke och la honom i soffan framför TV:n. Frågade om han hann att äta ordentlig frukost (eftersom han åt frukost senare än mig)?

"Jaaa, jag åt ju helt överdrivet mycket turkisk youghurt"
ojjade han sig.

Ok, konstigt. Ungen äter inte det i vanliga fall utan vanlig yoggi med VANLIG fetthalt. Det kan ju faktiskt bli för mycket av det goda, helst när man inte är van. Så illamåendet släppte varefter, oxå magvärken. Kusten är klar, faran är över.... för denna gång! ÅNGESTATTACK X 187 när magsjukorna går! Fy farao och står där och spy inälvorna ur sig så man både skiter och pissar på sig och ögona ploppar ut! BRRRR!

Nu mera dammsuga. Ha en fin kväll hörrni bloggispuppor om vi inte hörs mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Söta Milo & mamma :-)



Jag vill också ha vattenpölar, vi har haft minus och grått de sista dagarna. SKIIITTRÅÅÅÅK!



Många kramar

2011-03-03 @ 20:57:20
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback