Pris till mig?


Ok, efter Flisan så tillägnades eftermiddagen åt bak-
ning. Elliot kom hastande för att hjälpa till litegrand.
Här läser jag min LCHF receptbok för lite inspiration.


Men vi började med dom andra. Dom sockriga och
mjöliga som doftade ljuvligt men som jag inte smaka
någonting av!


Sen gick det bara av farten. Jag gjorde 2 satser kola-
snittar. Jag gjorde chokladkakor och slutligen en
toscakaka. Allt från Leila Bakar boken.


Ja jäklar i min lilla låda. Leila släng dig i väggen. Här hemma har det bakats i typ 5 timmar. Det är bara den turkosa ögonskuggan och gula örhängena som skiljt mig och Leila. Hon brukar ju ha det har jag sett. Till råga på allt så valde jag ju givetvis dom där chokladlkakorna som det skulle fixas och donas med. Röra ihop, rulla in i papper, in i frysen och sen delas och in i ugnen. Sen såg det typ ut som om nån kräkts på bakplåten. Kul kul, och fast satt dom oxå. Verkligen stenhårt. Fick skrapa loss skiten och lägga på ett fat. Nu får väl dom som vågar äta upp dom. Men men, ja vad säger man. Bakat 5 timmar och fått ihop kolasnittar och en toscakaka. WELL. Sen gjorde jag middag till hela famijen oxå.

"And the wife of the year award goes toooooooo........ Niiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaa!!!!"
eller vad tycker ni?

Nu TV och slapp i soffan, jag är helt slut. Känns som mina hälar är helt jävla platta, känns som jag har en sockerkaka lindad runt skallen med tanke på hur jag doftar. Borde ta en dusch, men jag orkar inte. Vi duschar imorn efter prommisen såklart. Ikväll blir det inget filmtittande till småtimmarna... nono! ZzzZZZ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du klar med hemsidan?? Jag sitter nämligen och väntar på att få göra en beställning!! :)

2011-03-21 @ 23:44:00
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Nope! Snart klar.... Sen är det lite känsliga saker det där med att dra igång det innan allt är klart. Allt måste vara registrerat och klart. Håll ut! :)

2011-03-22 @ 06:38:34
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad gott med nybakat ;P

2011-03-22 @ 10:20:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback