Morgonprommis och duschdialog





Morgonpromenaden, på vägen tar jag med mig en
METRO. Sen glömmer jag oftast bort att läsa den,
men idag ska jag läsa. Persbrandt fast för kokain...


Ja jäklar i min lilla låda. Det har kommit 1 dm snö i Jönköpingstrakten och skiten är på väg hit. Jahapp... nämen tack för den vårkänslan. Whatever, det är som det är med den saken. Till april som sagt, till april räknar vi med dessa kallduschar i form av snöfall. Jag som precis i morse kände att det var mer barmark än is jag gick på, kändes så jäkla härligt och som att jag snart kan dra igång mina joggingturer. Men, ok, jag hajjar vart ribban ligger. Jag fortsätter med promenaderna.

Jag styrketränade när jag väl kom hem. Magen och låren är HELT SLUT. Skön känsla.... Jag ska försöka köra 3 dagar i veckan. Väldigt stor fokus på röven känner jag. När man går ner i vikt så märker jag att man blir jäkligt slapp, fan det känns som mitt arsel typ ramlat ner. Ingen kul känsla så då måste jag träna satan för att lyfta den igen. Har kört benböj med min pilatesboll, hooooly smokes vad det kändes kan jag säga. MY GOD!

Nu ska jag försöka smita in i en dusch, drar nog på BILAR filmen så att jag kanske får duscha en snabbis ifred. Annars så står Milobebis strax utanför duschdraperiet. Sen kör vi samma dialog hela duschningen igenom.

"Mammmmaaaaaaa, mamma dussar!" konstaterar Milobebis.

"Jaaa, mamma duschar" svarar jag.

"Mamma naart dussa klaaaat" påstår Milobebis.

"Ja, mamma har snart duschat klart!" bekräftar jag.

Sen kör vi igen....

"Mammmaaaaaa, mamma dussar!"

Sådär håller vi på. Om och om igen. Så idag drar vi på filmen och ser om jag kan duscha utan den här dialogen.


Hörrni, det är fredag! Är ni inte in nåt mer idag så önskar jag er en TREVLIG FREDAG och helg. Puss

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback