Skinn till iPhone 4!






Jag har sånt här skinn till min AJFOUUNE! :) Finns att köpa på Tonys
jobb, dvs Dialect. Håller baksidan snygg och skyddar även mot stötar!


Sånt här köpte jag häromdagen. Ett slags skinn som klistras på iPhone. Det sitter som berget! Jag trodde det skulle flärpa hur som helst efter nån dag men det verkar faktiskt sitta hårdare och hårdare. Det skyddar mot stötar, vilket är skitbra med en iPhone 4. Sen håller den baksidan snygg oxå. Jag ÄLSKAR mitt skinn, den ser helt annorlunda ut nu oxå.

Finns svart skinn oxå, men utan klumirurer. Sen finns det vitt med klumirurer, men den skulle se ut som skit efter några dagar bara så jag valde brunt. Då passar det till min hippielook i sommar! :))

298 spänn!

Kommentarer
Postat av: HUsbandet

Jag satte på ett vitt nu för att täcka min ofrivilligt spräckta baksida... Får se hur skit det bli sen.. Love you !!

2011-03-04 @ 12:26:25
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ja, du vet ju vad jag tyckte om det! :)

2011-03-04 @ 13:36:37
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: husbandet

Bögigt !!

2011-03-08 @ 08:56:31
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback