Rösta på mig! :)



Godmorgon vänner! Jag vaknar på ett strålande
humör denna måndag! Måste berätta mer om det
senare, jag är i alla fall ÖVERLYCKLIG!!

Så länge kan väl ni hjälpa mig lite! Hjälp mig att kanske vinna 100 000 kr! :)) Jag har satt ihop en chips smak som jag tror skulle kunna bli så jäkla god. Vi gör ofta en kall sås på dessa ingredienser och den blir alltid så RUSKIGT god. Ingredienserna är sweet chili, gräddfil, vitlök och paprika! MUMMA!!

Ni kan klicka er in här och med ytterligare ett litet klick hjälpa mig på vägen! Då skulle jag bli så glaaad, OCH tacksam! O du, rösta även om du tror att smaken verkar smaka skit... SNÄÄÄLLLLAAAA?!?! :)))

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Självklart går jag in och röstar:)

2011-03-07 @ 08:43:32
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback