Prommis



Barnvagnspromenixen igår på eftermiddagen. Alltså,
det HÄR ser inte kul ut?! Helst inte när man rör sig
med en barnvagn.



Milobebis skiter i den hoppiga färden. Han har det
supermysigt i sin vagn tittandes på alla bilar som
passerar!



Egopics på en trafikerad väg kan vara lite trixigt att
ta utan att verka puckad.



Såna här gator gillar vi bättre.



Tills det dyker upp en vattenpöl lika stor som en
luftballong. Hur tar man sig förbi utan att bli blöt?



"Gatuarbete skall ske" gatuskyltar älskar vi! BORT
BORT BORT med snön!!!



Den här tråga portalen leder till vårt hem. Den här
tråcklar vi oss igenom dagligen med bilen. Låt mig
fråga? När man gör en portal, måste man göra den
rekordsmal då?



Vår hiss i huset som funkar 2 dagar av 3. Den har
stannat några gånger och jag med min hysteriska
klaustrofobi både inte åka i den. Men jag gört, för
jag har lärt mig hur man får igång den igen. Tony
har lärt mig! :)


Godmorgon puppor! Torsdag och jag har vart ute på prommis igen. Idag var den inte lika kul. Det blåste herrejävlars, jag hade en sten i skon som satt fast, skavsår i mina 2 år gamla joggers, radion la av i min iPhone stup i kvarten och så kliade det i fifi. Det är inget kul ställe att klia på in public. Tro mig! Å det slår aldrig fel, ALLTID när man inte får klia. Nu behöver ni inte oroa er för flatlöss eller så utan det är det gamla vanliga hårväxten som är boven i dramat.

Hinner inte med så mycket mer just nu. Ska ta tag i 2 ungar av 3 som ska fraktas till skola och dagis. Sen har jag ett jobb jag ska göra idag. Ikväll är det inget bokat, skönt då jag haft 2 föräldramöten denna veckan bara. Tror att jag ska göra nåt gott att äta tills ikväll!

Just ja, det har försvunnit pengar. Ja alltså en betalning som gjorts till mig med fel clearing nummer. Pengarna är borta just nu men ska ringa till banken och kolla om dom hittar dom! Vad gör man annars? FUCK. Sen har vi tappat bort båda våra bankdosor så då ska det skaffas nya såna oxå! Dom var bara borta en dag.... börjar tro att den som haft bort dom är ungefär 90 cm lång och väger runt 13 kilo. Tror han har ljust ganska långt lockigt hår. Börjar på M och slutar på O! :)



Kommentarer
Postat av: Madde K

Haha, visserligen inte roligt att dosorna är borta. Men jag har oxå en på ca 90 cm lång hemma, ljust lite lockigt hår som gömmer saker hemma. Man skulle kunna tro att det varit Milo som varit hemma hos oss med men våran väger bara 10 kg och är av annat kön :)



KRam kram M

2011-03-10 @ 10:28:23
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback