Lovely weather!



Godmorgon mina vänner! EN härlig morgonbild såhär på lördagen! ;)
Vi har hunnit med frukost i stort sett och nu sitter jag återigen vid
den här datan och stirrar...


Vi vaknar upp till en fantastisk dag. Solen gassar och jag hoppas att det fortsätter att smälta snön. Husbandet har tagit med sig Milobebis till Milos farmor och farfar. Dom tänkte hänga där lite medan jag inte kunde följa med. Jag har så jäkla mycket som måste bli klart nu så jag kände att jag behövde stanna hemma och fixa med det för att få lugn i själen. Det värsta som finns är när man har 1000 saker i skallen som hänger över en och man inte får tid att ta tag i dom. Nu har jag fått massor uträttat på bara några minuter. Känns bra i själen kan jag lova.

Ok, vad bjuckar lördag på? Det blir lite umgänge med vänner på dagen, en fikastund är inplanerad och lite insupande av finväder minsann. Ikväll ska det tittas på melodifestival igen. Känns ju liiiite sådär, OK... igen med alla andra chansen bidrag men jag vill se det. Skulle vilja brassa i ordning en värsting middag på det oxå, vi får se hur mycket vi hinner med.

Nehepp... nu ska jag fortsätta. Hörs sen igen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback