GUESS WHAT?



Vad tror ni hände i första reklampausen?


ZZZZZzzzzzZZZZ.... ja precis, jag somnade. Ska titta på reprisen men ni får gärna berätta vad som hände.....

Nu är jag uppe och redan klar, aitter med laptopen på köksbordet med lite frukost bredvid. Milobebis och husbandet sover. Ska ta en promenad till min verkstad. Ska testa foten lite, det känns mycket mycket bättre så det borde ju gå tycker man. Jag har en del som måste bli klart idag och dessutom har jag 4 andra saker inbokade under dagen. Fullspäckat som tusan med andra ord.

Tittar man ut är det återigen frost på taken. BLÖÖÖK. Kom igen nu, försvinn. Värmen var ju så fint på väg. Men man ska väl inte ha för stora förväntningar eftersom vi bara är i mars än så länge. Våren har ju i alla fall smält bort den mesta snön, alltid något.

Nähä, ha en fin dag ni så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: Miss L<3

måste bara fråga vilken är din naturliga hårfärg?

jätte fint med rött, funderar med att färga de så men är rädd att utväxten blir för jävlig, men du utväxt ser ju faktiskt väldigt bra ut, så undrar vilken färg ditt naturliga är:) tack

2011-03-16 @ 08:28:10
URL: http://misslouiss.blogg.se/
Postat av: huSBANDET

Du var sååå trööööött !!!

2011-03-16 @ 10:19:03
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

MissL: Min naturliga färg är mörkbrun, typ kastanjebrunt. Så jag antar att det kanske smälter ihop lite bättre eftersom jag har lite rött i mitt eget hår. Testa rött, jag ÄLSKAR det.



Husis: Ja, som fasickens jäkla trött.... :(

2011-03-16 @ 15:04:01
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback