Glass 2011



Glassnyheterna för i år i Metro idag. Har ni sett dom? Jag har 3 favvisar.
Som om jag kommer äta nån av dom? No way, inte förrän jag väger
57 kg. Så är det! :) Men ni som inte håller på med det här kan väl
berätta sen hur dom smakar!



Den här skulle jag smakat....



Tänk den här en varm sommardag.... epp litet paket
med små isglassar i! MUMMA!



Sen en ben & jerrys chokladdröm för PMS dagar!


Metro bjuder på alla nyheter på glassfronten denna sommar. Jag räknar med att vara klar med min viktminskning i slutet av augusti, då har jag gett det 8 månader. Så i slutet av augusti ska jag sätta mig i en garderob och smälla i mig alla dessa glassar. Jag ska sitta och fuläta så det rinner glass på hela magen och så ska jag sitta och humma för mig själv. Gunga fram och tillbaka och blunda... och äta. Men då ska jag väga 57 kg, annars blir det inget hummande.

Min favvoglass idag är DAJM glass.... dock så är jag ingen glassmänniska direkt och blir ofta lite illamående när jag får för mig att jag ska äta en. Den är mastig som fasen ju. Men eftersom jag ÄLSKAR dajm så är den oftast den glassen jag väljer när jag väl äter glass. Ben & Jerrys är ju jäkligt goda oxå men då är mastigt bara förnamnet. Åt den där kakdegs glassen förra sommaren och höll på och svimma efter 3 tuggor! :)

Jaha, är Du en glassmänniska? Har du nån favvo? Saknar du nån glass från förr?!

Jag saknar puckstång, snacka om lagom mängd med glass och bara underbar vanilj. Perfekt till kaffet!

Kommentarer
Postat av: Therese

57 kg? Ska du se ut som ett skelett? Tycker du är fin redan nu, du får inte försvinna helt. Kram

2011-03-05 @ 07:17:59
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback