GAAAAH!



Ja ni är ju förmodligen inte dumma i huvet utan märker att jag håller
på och fipplar med min blogg....


...och det går åt helvete! Jag har lyckats radera fleeeeeeeeeeeeeeeeera timmars jobb, bara genom ett litet knapp tryck! Säkert flera dagars jobb om man ska räkna ihop all tid jag lagt ner under årens lopp! :( Har man sedan bloggat i 6 års tid så tynger det en hårt när inte min blogg ser fin ut! Det är sant, jag HATAR när jag inte har ordning inne på bloggen. Men nu känner jag att mina ådror i pannan buktar ungefär 7 cm rakt ut från skallen. Hur jag typ snart kommer tappa besinningen och misshandla den här datorn till den milda grad att jag ALDRIG mer kommer kunna blogga. Så att jag låter det vara nu, det får se ut såhär. I alla fall till imorgon när jag sovit på saken, repat min stackars hjärna från all liten text jag fått lusläsa bland koder och skit. Men ordning måste det bli, SNART!

Ha överseende mina kära läsare... jag återkommer senare och pratar om nåt helt annat, visslar litegrand och nonchalerar denna misär som uppstått! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback