BIG SHOES


Den här perioden är här nu. Skoprovar perioden. Det är nu man sätter
på sig brorsans 41:or och drar av jordens smajl!


Ja, skitkul är det faktiskt o titta på Milobebis nu när han stånkar i hallen. Han tar på sig alla skor han hittar, på fel fot, och så drar av han lyckligaste smajlet över vad man åstadkommit. Lilla hjärtat....

Jaha, ny dag, nya möjligheter. Lagom klämkäckt va? Huh? Igår kväll var vi hos min svägerska madde som fyllde 40 år! Hon fick golvljusstakar av mig i present, svarta. Hon har önskat sig såna ett bra tag så då tänkte jag att jag snajdar ihop ett set till henne. Det var det jag stressade runt med igår. Hon blev glad och då blir jag ännu gladare.

Nu ska jag torka håret och fixa till mig. Milobebis och jag tar en promenad till dagis idag. Foten är så gott som bra nu så då måste jag ju genast sätta igång med mina promenader. Solen skiner men det är satans kallt, på med kläder igen då! SUCK, well... det försvinner väl snart och ersätts av värme. AAAAH, tänk så härligt det ska bli igen!

Nehepp, brådis.... hörs sen igen! Ha en fin torsdag, VA? Är det torsdag redan... fick tänka efter och fick typ en chock. Shit vad dagarna går..


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback