Emmas student i bilder

Allt började ju redan i onsdags. Då var det ju Emmas student. Åh, så mysigt vi hade. Långt ute på landet i en föreningslokal bredvid en stor fotbollsplan. Helt kanon, fint väder var det oxå! Emma gick ut skolan med kanonbetyg dessutom OCH ett stipendium. När hon sedan skulle byta om och dra iväg fick jag såna flashbacks från den tiden jag tog studenten. Fyyyyyyy tuuuuusan så roligt det var. Vilken dag?! Men, nu var ju det 20 år sen som sagt och Emmas tur. :)



Fina Emma med sin fina vita mössa. På min tid fick man minsann ingen
sån fin text på mössan. Då köpte man den på MQ för 650 kr och i en
lite större storlek så lockarna fick plats!! :)



Min fining. Ungarna lajar i bakgrunden och vi sitter och myser i solen.




Sen har vi vår Milobebis som ÄLSKAR fotboll. Han spelade heeeeeela
kvällen utan avbrott. Kolla in bara:











Jag och min härliga svägerska Madde. Vi har mycket kul ihop och
umgås med hennes familj så ofta vi bara kan. Det är hennes dotter
som tagit studenten.





Jag och Emma




Sen fick jag prova att vara student för en stund, det var verkligen
härligt! :) Tönt man är va....


Vilket härligt väder det bjöds på för våra studeter. Värsta bästa vädet ju... Jag och Thedde stod på torget och kikade en snabbis på dom när dom for runt i sina lastbilar. Fattar inte hur dom pallar? Shit vilken hög musik det var i några utav dom. Hade jag stått sådär en hel dag så skulle jag vara lomhörd i veckor! Sen var det ju en jäkla fylla alltså. Tjejer som ragglade fram i sina vita klänningar, skitiga och jävliga. Kul och stå som morsa i parken med plakatet och vänta på en dyngrak unge. Jag skulle bli skit förbannad. Slå plakatet i skallen på ungjäveln och be dom gå hem. Nämen på riktigt alltså, lite respekt måste man väl ändå ha för föräldrar och alla som ska fira en på sin student. Woop wooop... kan man göra sen.

Jättemysig student var det och sååå kul att äntligen känna någon som man får fira. :)

Nästa gång bjuckar jag på bilder från bröllopet vi var på!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback