Bröllopet igår







Fint giftermål igår. Fin kyrka och en ung och lite rolig präst. Sånt gillas.
Bilder tagna med iPhone så kvalitén är väl som den är.


Möhippegänget sjöng för bruden, en riktigt rolig låt faktiskt.




Bordsgrannar, husbandets bror John och en jättetrevlig tjej som hette
Marie- Louise, precis som bruden.


Jag och Simon, eller hette han Oskar? Minns inte nu. :) Trevlig kille
och bara 5 år äldre än Thedde. Sånt känns alltid så galet, ja när man
tänker på det alltså.


Vi hade rätt kul i alla fall! :)


Lekar.... ni vet den där med skorna...


Svärfar med sin svåger. Kolla vad lika Tony är sin pappa?! :)


Jag och bruden Marie-Louise. Jag sminkade henne men just på denna
bild syns det ju inte.


Ett litet busfoto precis innan vi åker hem. Detta är brudens tärna Anna.


Ja, vi har ju haft lite att stå i inför detta bröllop. Jag fick 2 beställningar på bröllopsgåvor som jag skulle hinna göra och sen problemete med att inte veta vad jag skulle ha på mig. GAAAH.... Mitt i allt detta så blev vår lilla Milobebis hängig. Det började med lite smått krupphosta. Första dagen en svag feber på 37,7. Det var i fredags. Natten till lördag eskalerade det lite och Milo fick rätt hög feber på natten. På morgonen var han bättre och vi var i valet och kvalet över hur vi skulle göra? Lämna bort ett sjukt barn är aldrig skoj, dock så var det ett bröllop och mamma & pappa är van med Milo så det fick bli bröllop i alla fall. Sedan är det ju så bra med våra febernedsättande vi har i Sverige, plupp in i rumpen...en halvtimme så är allt som vanligt igen. Vi valde dock bara att stanna under middagen och sedan åka hem till vår Milobebis. Han sov så gott och vi la oss bredvid honom. Skönt att komma hem till sin bebis när man vart borta då han är sjuk.

Bröllopet var jättefint och bröllopsmiddagen super duper. Jättehärligt detta med att gå på bröllop. Jag älskar verkligen det, jag vill ha mer mer mer. Så ni vänner som läser härinne och inte är gifta kan väl ta er i kragen nu och gifta er allesammans så jag får vara med!!! Som ni kanske ser på bilderna så blev det byxklänningen då leopardhistorien fick åka tillbaka. Den var gräslig, jätteliten över bysten och bara BLÄ alltsammans. Det blev kanon med byxklänningen och jag trivdesd helt perfekt med den. Klackarna gick oxå bra att ha hela vägen. GILLAS!

Nu har vi filmkväll här hemma. Milo sover och jag tror att jag ringer ett samtal till farbror doktorn imorn om febern håller i sig. Han var bättre i morse tyckte jag och klarade sig länge utan febernedsättande. Men jag vill ringa för säkerhets skull då han har en förmåga att dra på sig öroninflammation när han blir förkyld och febrig.

Undra vad alla andra gör ikväll? Det är fint väder så jag kan tänka mig att ett antal grillar slagits igång och en del roséfalskor öppnats. Trevligt som tusan att vi fick en sån toppenhelg ur vädersynpunkt denna helg. Själva så ligger vi och kurar inomhus, Milo får vila och vi med honom. Sen är det inte så tokigt med filmkväll med sina nära och kära omkring sig heller.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhhh vad roligt att få gå på bröllop och fest :)

2011-06-08 @ 08:39:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback