Ute efter BÄNK


Typ en sån här är jag ute efter. Ju äldre och skruttigare desto bättre, den ska ändå målas. Den ska till vår balkong där fler sittplatser behövs. Vet ni någon som har en som dom vill bli av med så är jag intresserad! Ni vet en utesoffa....


Jaha, jag är hemma igen. Har jobbat som ett litet svin på morgonen för att hinna ifatt och kunna åka hem i tid till min lilla Milobebis som fortfarande är lite krasslig. Jag åt och la mig bredvid honom och somnade faktiskt en snabbis. Superskönt. Han själv sov i över 4 timmar!!! Välbehövligt och kanske att det är på väg att vända, då brukar han sova väldigt mycket. Hoppas hoppas hoppas!!!

Jag är ute efter en sån här bänk. Typ en liknande, ja ni fattar säkert vad jag menar. Vill ha en som jag typ kan måla på. Letat på hela BLOCKET men inte hittat nåååån stans. Känner ni nån eller rent av har en själva som ni vill bli av med så kan ni väl hojta till!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback