TRÖTT


Igår när jag åkte iväg för att hämta Elliot i stallet. Regnet var som små-
spik. Ni vet när det känns som det kommer miljoner små droppar
samtidigt. Tyckte ändå det var mysigt på nåt sätt!


En bild tagen i morse. Milo ligger och håller om sin pappa. Åååh, gissa
om hjärtat blir stort av sånt här! Älskade unge vad du får mitt hjärta
att banka så fort jag slår upp ögonen på morgonen. Husbandet = sorry
för kalsingbilden men jag var bara tvungen. Förresten är detta, enligt
husbandet själv, de bästa fillingarna på jorden. Han har testat ALLT på
marknaden och är lite kräsen när det kommer till kallingar. (Fan vad
fult det namnet är alltså.... ) Boxer exlusive heter dom och ni kan hitta
dom --------> HÄR!


Godmorgon mina vänner! Det är onsdag och jag känner mig som ett urskitet päron idag. Jag vet inte men jag är helt överkörd. Som en överkörd mård.... typ. Vaknade till träningsvärk från helvetet, lite förkyld, rinnande ögon och så FRUTKANSVÄRT trött så jag vet knappt vad jag heter. Fy fan och känna såhär! Känns som denna dag kommer att bli väldigt lång. Ska dock sätta på lite kaffe och hoppas på att det kan bli en sorts konstgjord andning under denna dag. Sitter här på mitt kontor och ser ut som HELLO COME AND HELP ME. Jaja... så är det.

Att bero på mina pioner så hade dom hämtat sig lite i morse så dom kanske bara hade en deppig dag igår? Men helt klart, som Therese skrev, så ska man lämna tillbaka blommor som inte håller. Det är alldeles för dyrt att strunta i. Mina kan ju ha slokat för att jag hade dom i en så stor vas men det är ju deeeeeeeeeeeeee som är fiiiiiiiiiiiiiint juuuuuuuuuuuuuuuuu!!! :) Dom hade hämtat sig till idag så jag håller tummarna att jag har rosa fina pioner på bordet när jag kommer hem. Dessutom städade jag igår och det finns inget bättre än att vakna till ett nystädat hem, har man då oxå nybddat i sängen så är det något av en halleluja moment. Skulle det då oxå vara lördagmorgon så skulle det nästan vara lite för bra för att vara sant. :)

Hörrni, jag ska berätta en sak senare idag. Angående en eventuell förändring.. jag behöver lite av era tummar igen! Det känns som det hjälper när jag får lite respons vetni. Återkommer senare.

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Mammans Dagbok

Det var så lite så! :-D



Hoppas du piggnar till idag, inte kul att vakna som ett ursketa päron ;-)



Ha en bra dag trots allt å självklart håller jag tummar och tår!

:-)

2011-06-15 @ 08:25:05
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com
Postat av: jama

Naaaw, gu så sött. Klart husbandet får bjucka på bilden, han har ju trots allt favvokallsipperna på ;)



JAg MÅSTE oxå ta tag i kaoshuset o städa. Usch går bara runt o mår dåligt när det är så jädra rörigt. Blir på dåligt humör o ingen rolig mamma, sambo alls. :( Är hemma med lillskruttan än men är förkyld själv så har ingen riktig Go! att sätta fart.



Vad är det för spännande du vill ha vårt stöd angående då...nu blir jag ju nyfiken.



Kram.

2011-06-15 @ 12:55:51
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: nina

Vilken mysig bild :)



Hoppas du blivit lite piggare nu under dagen, lr så är det bara nåt med den här dagen för jag känner mig rätt vissen åxå :( mysig blogg du har, och jag ska absolut in och kika på din andra sida senare ikväll :)

2011-06-15 @ 15:54:10
URL: http://ninadays.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback