Pollenskit


ATJOOO!! Jamenviisssst.... det är så härligt så ni kan inte ana?!


Godmorgon! Vet inte men jag försökte börja med nåt sådär positivt, klämkäckt, härligt här men det bara går inte idag. Känner man sig som ett urskitet päron är det lite svårt att lägga till med en sån approach, den kommer att kännas lite lätt falsk.

Jag har gått med huvudvärk i flera dagar, det vet ju ni. Jag var inne på att jag hade järnbrist och dricker nu duktigt blütsaft varje dag. Tyckte huvudvärken blev bättre faktiskt. Men sen har det ju kliat i ögonen, jag nyser och blir täppt om vartannat. Är rödögd som en alkis och trött och grinig sen rinner näsjäveln oxå. Av en händelse började jag läsa på nätet om pollenallergi och jag kan sätta en liten bock på samtliga symtomer. JAPPS! Check, check, check..... Så nu verkar denna järnbrist gått och blivit pollenallergi istället. SNARK! Dubbel SNARK! Ytterligare en riktigt härlig grej med att bli äldre. Jag ska ta och fukta pennan här och skriva upp den på min lista.

CHECK!

Ps. Jag har laddat hem en app från apoteket som håller lite koll på vad det är man är allergisk mot just nu! Det visade sig vara gräspollen som det är lite högre halter av just nu!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback