Nollåttaarton


Nu känns det som att detta händer HELA TIDEN. Jag pratade med både Husbandet och barnen om detta. Jag har ju lovat att säga till varje gång jag råkar kolla klockan och den är just 08:18 på morgonen eller 18:08 på kvällen. 20:18 håller jag inte redan på så mycket för det är lite väl långsökt ändå. Helt ärligt så händer det hur ofta som helst. Nu i några dagar har det varit varje dag.... Jag fattar inte? Är jag bara vidskeplig eller är detta nåt som faktiskt har nån betydelse? Jag är ju född 08-18 liksom. den 18:e augusti.

Fan vad jag dravlar men jag kan verkligen inte släppa detta eftersom det faktiskt händer väldigt ofta. Anledningen till detta inlägg är just att jag precis tittade på klockan och den var..... ja precis, 08:18!

Kommentarer
Postat av: Malla

Konstigt!



Jag kollar också på just 09.22. Typ varje dag!?



Pok



Mallapåblixtvisitbralla

2011-06-09 @ 13:28:27
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Mallllllaaaaaaa!!!! Åhhh vad jag saknat/saknar dig!!!!



Hihi....09.22.... Märkligt, ellerhur?

2011-06-10 @ 05:52:12
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback