LCHF gott


Till fotbollen igår blev det jordubbar och vispgrädde. Var så sjukt
sugen på nåt gott och detta var nog precis vad jag behövde. Helt
enligt LCHF också.


I morse var det den nya favvo LCHF frullen som gick i. Kopp starkt
kaffe med grädde, turkisk yoggi med kanel och en finncrisp med
keso. Håller mig mätt länge på detta.


Godmorgon onsdag. Voine voine vad jag har att göra alltså?! Det är skitkul och ingen kan vara gladare än jag. Idag har jag dessutom hår och makeup på en jänta som ska på bal igen. Sååå kul är det att få vara med och fixa och trixa. Jag har ju varit såhär sen jag var liten, jag har ju alltd velat fixa med hår och makeup så det är lite av en dröm som nu gått i uppfyllelse ju! :)

Milobebis är fortfarande sjuk! :((( Ingen hög feber men dock feber så idag ska vi boka tid till doktorn igen. Han sa att om han fortfarande har feber på onsdag får ni återkomma. Han hade 38,5 innan jag åkte så tid ska bokas nu. Man tycker ju så synd om honom även om han själv inte är så påverkad av det just nu, det måste ju ändå vara lite jobbigt med feber hela tiden. Tack gode gud för febernedsättande. Får se vad doktorn säger? Husbandet blev tvungen att vabba dessa dagar då jag hade så himla mycket på jobbet. Nej, inte mer tid att sitta här utan måste sätta igång på allvar nu.

Ha en skön dag i värmen, kram Nina

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad det såg smarrigt ut med jordisar =)

Nu har vi varit på all inclusive i Turkiet så nu ska jag ta tag i viktnergången, igen;) Har dock inte gått upp så mycket som jag trodde så som jag svullade haha

Ha en bra dag Kram

2011-06-08 @ 11:26:15
Postat av: Therese

Vad gott det ser ut! Måste ta och köpa hem så jag med kan äta det till frukost. Nu ska jag kila ut till köket och dricka min kopp te, här blev det smoothie till frukost idag. Hoppas du får en fin dag! kram

2011-06-09 @ 08:05:20
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback