Gårdagen i bilder


Igår åkte jag till IKEA (Västerås) efter jobbet för att inhandla grejer
till företaget och hitta skolavslutningskläder. Jag.... ute i god tid? Nää,
det är inte min kopp thé! Jag tog med mig Milo som vaknade upp helt
frisk. Hela ungen var som ny. Gud så skönt att det äntligen är över
igen! Här provsover Milo en säng. Hahahaha.....


Han bara hoppade upp i sängen och sa "Nu Milo sova" och så blunda
han och låtsas snarkade. Han låg en stund och jag gapskratta förstås.
Såg att nån på "fejjan" skrivit att det skulle vara ra reklam för IKEA.
Hoooohoooo IKEEEAAAA, hör av er! :)


Sen kom han ju till den avdelningen han egentligen väntade på!
Leksaksavdelningen...


.... med fotbollar....


...o så bästa av allt... RUTSCHKANA!


Dom här rören är rätt kul och krypa igenom 300 gånger! :)


Sen fick hunden oxå åka kana. :)


Ja, jag fick mina "to do´s" uträttade på eftermiddagen igår. Det gäller att vara så effektiv som möjligt så får man allting gjort. Besök på IKEA för att inhandla grejer till företaget, sedan reklamera ett par skor till Elliot, sen H&M för inhandling av skolavslutningskläder. Alla nöjda och glada dessutom. Inte illa pinkat för en tonårsmorsa?! Huh?

Väl hemma så grillade vi chorizo och halloumi på "ballen" och gjorde en sommarsallad till. Vet ni hur gott det var eller? MUMMA!!! Sen slank det faktiskt i ett glas vin oxå, sååå trevligt och en skön avslutning på en annars hektisk dag. Jag är alltid så lättad och avslappnad när jag har hunnit det jag ska på dagen. Ett tips är att bara göra allt, inte tänka imorgon utan bara ta tag i sakerna. Jäkligt skön känsla efteråt.

Nu ska jag brassa frukost, snart kommer stora pojkarna och ska fixa till sig här hemma hos mamma. Milo stannar hemma från dagis idag med så han får "vila" sig riktigt pigg. Han ska vara med på skolavslutningen oxå såklart. Sen blir det avslkutningslunch med pojkarnas pappa. Hoppas på en fin dag gör jag.

Återkommer såklart med bilder på grabbarna.

Min sommarsallad:


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha underbar bild, (precis som du någon skrev) reklam för Ikea kanske ;)

2011-06-10 @ 08:04:46
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mammans Dagbok

hihi vilka underbara bilder! Jag instämmer verkligen, det ser ut som Ikea reklam :-)

2011-06-14 @ 23:06:15
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback