En härliga dag!!!


Förmiddagen jobbades det och runt lunch blev det dax att hämta lite
nytt virke till företaget. Vi orkade inte ta släpkärran varför det löste
sig rätt bra med vår bil. Tacka vet jag svennebanan VOLVO!



Sen en snabb snabb lunch på Natti. I bakgrunden ser ni Theddes skola.
Tony ser rätt koncentrerad ut när han rör om sin sallad! :)








Sen blev det badet för hela slanten. Som några av er uppmärksammade
så är det helt rätt att det är till Fj-100 som vi ska flytta. Vi kommer att
bo granne med badet vilket känns fantastiskt. Helst en dag som igår.
Milo älskade poolen som var till för småbarn. Här flöt han runt i timmar
igår! :)



Kvällen avslutades hos bästaste svägerska och svåger för en grillkväll.
Jag badade i deras pool oxå!! Mitt första dopp för i år. 25 grader
konstaterar jag att det måste vara för att jag överhuvudtaget ska
tänka på att ta ett dopp!


Gomöra gomöra! Det är torsdag och tydligen den sista dagen för denna högtrycksrygg. Nu väntar regn och kyligare väder. Inte så kul men det är inte mycket man kan göra åt den saken. Jo, hade man stålars så skulle man ha ett eget jetplan och följa det vackra vädret, nu är det inte så så då får man GILLALALLALAALAAA läget!

Gårdagen så tog jag mig beslutet att bara jobba halvdag då jag kände att vi behövde njuta av vädret innan det försvinner. Sagt och gjort hämtade jag Milo och Thedde och så drog vi ut till Fjärsa badet. Ok, fjärdhundrabadet heter det men jag kallar hela samhället för Fjärsa. Låter så mycket bonnigare så. Guuud så härligt det var i alla fall. Fick en sån lyckokänsla när jag stod där i poolen med Milobebis. Solen sken, 2 av ungarna var med, vi fikade på filten, lekte med leksakerna vi hade med, känslan av att veta att vi snart bor där...ahhh så jäkla härligt med dessa lyckokänslor som kommer till mig lite då och då!

Nu väntar jobb, jag jobbar hemifrån idag. Massa papper och andra ärenden som måste fixas. Hoppas så att vädret håller i sig då vi är några tjejer som ska äta middag ihop ikväll. Skulle vara trevligt med lite fint väder. Tror att jag hämtar Milobebis lite tidigare idag oxå så vi får njuta denna sista soliga dag innan regnet bryter lös. OM det nu blir så... jag litar sådär mycket på YR just nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ett svalkande bad skulle inte ens jag som är världens badkruka annars tacka nej till nu ;)



Kram

2011-06-30 @ 10:49:19
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: A

Skönt att du kan ta halvdagar och njuta av finvädret. Själv sitter jag på arbetsrummet och svettas och är avis på resten av familjen som åker och badar.

2011-06-30 @ 15:17:35
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: husbandet

Ok..varför säger ingen nåt.. TONY KÖÖÖP STÖRRE TRÖÖÖÖJJA !! se..det var väl inte så svårt ??

2011-07-01 @ 09:23:23
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback