På svensk mark igen! Internetuppkopplingen...

img_2315 (MMS)

På svensk mark igen! Internetuppkopplingen i Finland var väl sådär så jag har inte lyckats med några som helst blogginlägg. Mormor mår bra, resten av släkten oxå och allt var sig likt. Blixtvisit på 22 timmar blev det, men det var värt 50 mil att få se lilla mormor! Jag är så sugen på ett Niiinis tyck & tänk inlägg så ni anar inte. Vet inte om jag hinner, annars får det bli sen. Min "after mens" huvudvärk har anlänt oxå så det ska mycket till för ork. Pite havsbad är vi på i alla fall, det ser fantastiskt ut från utsidan där jag sitter på incheckande husbandet. Tjing pling vi hörs!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback