JOBBE


Ville bara berätta att jag är gift med den här mannen. :-/ Det är han jag
ska åka på husbilssemester ihop med. Ser ni det framför er? Hur vi glider
in på campingen med den här mannen i framsätet?



Detta är en bild på min goda frukost i morse. Sommaren när den är som
bäst. Turkiskt, jordgubbar och vaniljpulver. Till det en god kopp kaffe.

Ja, då sitter jag här på jobbet igen. Det är onsdag och vi är i mitten på veckan. Har en hel del som MÅSTE bli klart innan helgen så jag har att göra mina damer och herrar. Det är precis som det ska vara det! Jajjemen....

Det är 3 dagar kvar till semester. Som ni förstår så kommer det inte bli så mycket mer semester för min del än denna veckan som kommer. Så är det ju att driva eget men jag kommer att försöka börja jobba tidigt på morgonen för att kunna avsluta framåt eftermiddagen så hinner man ändå njuta av lite ledighet och framförallt familjen. Det är ju liksom dom man vill hänga med när det är ledigt såhär. Det är tillräckligt fritt för att det ska kännas bra och för att man ska känna sig lite ledig ändå. Husbandet kommer oxå att jobba en vecka mitt i semestern och då ska jag ju givetvis vara hemma med Milobebis så då har jag ju oxå semester såklart. Förutom kvällsjobb dåra.... well well.

Nu jobbe, hörs snart igen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback