Ett tomt papper


Ett tomt papper på mitt skrivbord på kontoret. Det är såhär det ser ut
innan jag sätter tänderna i det för att göra en poster. Det är här det
händer kan man säga! :))


Ja, ibland känner man sig som ett tomt papper minsann. Ingen inspiration.... inte för att jag känner så just nu men ibland är det verkligen helt jäkla tomt i hjärnkontoret. Precis som när man MÅSTE prestera så kan man inte. Det är slut, finito, nada uppe i skallen.

Just nu har jag jäkligt mycket runt omkring mig. Allt ska liksom falla få plats på bara ett par månader. Jag ska först och främst ha en husbilssemster med familjen, när vi kommer hem därifrån ska vi flytta (ni som flyttat vet exakt hur stort projekt det är), när det är klart så har jag ett än så länge hemligt projekt som ska vara klart i slutet av augusti... det kommer att krävas blod, svett och tårar och ett jävlaranamma utan dess like. Det är ett jätteprojekt och så sjukt spännande så det finns inte ord. I alla fall.... det är nu det gäller att jag är taggad till tänderna. Fokuserad, hungrig, målmedveten och jäkligt pigg. Finns inte tid att bli sjuk, hängig, inspirationslös m.m. Äter ni nåt för att hålla er fit for fight? Jag har ju börjat dricka min blütsaft och fasicken att jag tycker att jag känner av lite skillnad. Till det bättre förstås. Men sitter ni på nå bra tips vad gäller det så får ni hemskt gärna dela med er. Jag måste ha huvudet på skaft nu resten av denna sommar för att allt ska gå i lås och bli som jag vill.

Ps: Tycker inte ni som jag att alla kändisar sitter och skriver på en bok just nu. Är det nåt man SKA göra på sommaren eller? Klurar fan på att göra det jag oxå. Frågan är bara vad den ska handla om....

Kommentarer
Postat av: Fru P

Usch, känner mig så dålig... men jag har totalt missat att ni skall flytta. IGEN??? Var nu då???

2011-07-04 @ 14:49:22
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Well, detta var ju ett "så länge" boende bara då vi sålde huset och inte hitta nåt annat. Nu blire landet och fram och baksida, LÄNGTAR! :)

2011-07-04 @ 17:05:40
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Underbart. Välkommen till lantlivet :)

2011-07-05 @ 09:53:04
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback