Vi har blivit faddrar



Ni vet när jag la ut den där bilden här på min blogg. På den svältande pojken. När jag berättade om dag 24, om vad som får mig att gråta. Min man tog väldigt illa vid sig av bilden och ville genast att vi skulle göra det jag pratat om väldigt länge!

Att bli fadder. Så nu har vi signat oss för att bli fadderföräldrar till ett barn i Afrika. Vi kommer att få följa ett barn på vägen och vi betalar 200 kr per månad. Jag resonerar som så... att man kan skita i att köpa en topp som man inte behöver, man kan strunta i att köpa aftonbladet några gånger, man kan strunta i att äta ute en gång. Då har man 200 kr över 1 gång i månaden.

Det känns oerhört skönt i hjärtat, att kunna hjälpa om än bara lite och jag är glad att vi äntligen tog tag i det här! Nästa vecka ska vi få ett foto på vårt barn som vi blivit faddrar till, det ska bli så spännande och barnen är glada att vi gjort det här.

Vill du oxå bli fadder så går du in--------------------------------> här!

Kommentarer
Postat av: Carin

Har oxå ett fadderbarn i Bfrasilien.... lite gör mkt....

2011-01-11 @ 22:36:04
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback