CLINIDERM = WOW



Ja, som ni säkert minns berättade jag ju om detta kit som
jag fått hem från Buzzador för att testa. Nu har jag testat
under 4 dagar....


Jag har fått hem en rengöringslotion, ett ålderfördröjande serum och en dagcreme. Nu har jag använt detta under 4 dagar, morgon och kväll. Jag har dessutom som sämst hy denna halvan av året. Torr, glåmig, fnasig och allmänt ur gängorna!

Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk

Jag har ALDRIG gillat sån rengöringsmjölk. Jag har köpt det några gånger för  att jag hört att det ska vara så bra för torr hy. Min hy är nämligen RÅTORR vintertid, så pass törr att jag får såna torra fläckar i nyllet. Alltid har jag blivit missnöjd för att jag tyckt att jag inte känt mig ren. Nu måste jag dock ändra den uppfattningen. Jag har nu använt en ljuvlig rengöringsmjölk under några dagar. Kletat in hela ansiktet och skölj med massa vaatten. Jag har tvättat ögon och hela kittet. Den tvättar verkligen bort mascaran, den tvättar rent men efterlämnar ingen stram hud så det känns som ögonen ska ploppa ur, den doftar ljuvligt! Betyg, klart 5 av 5 möjliga. Den här kommer jag att köpa vintertid, helt klart.

Cliniderm Age Delay Serum

Ett serum som inte ser ut som serum brukar, denna känns lite lite fetare men är väldigt behaglig att ha på. Känns som att den går in i huden riktigt ordentligt och efterlämnar en sammetslen känsla. Detta ganska så omedelbart. Denna ska skydda från yttre påverkan samt förhindra ålderstecknen. Sånt ser man ju inte med en gång men den känns väldigt härlig måste jag säga. Jag använder den under dagcremen. Innehåller hyaluronsyra. Ett härligt serum helt klart, gör den sen det den ska göra så är detta oxå en klar femma!

Cliniderm Active Protection Day Cream

En dagcreme med aktiva ämen i form av antioxidanter. Ljuvlig fräsch doft. Till en början kändes det lite kaka på kaka att ha på både serum och dagkräm eftersom serumet var mer krämigt. Men eftersom den här dagkrämen sjunker in snabbt i huden så försvinner den känslan snabbt. Jag ger dagkrämen en stark 4:a som blir en 5:a. Det enda som tar ner betyget är att den känns lite lite fet när man har på den men den känslan försvinner ju rätt snabbt.


Sammanfattning

Jag som har en väldigt torr hy tycker att dessa produkter är helt fantastiska. Jag är mäkta förvånad över hur bra dom faktiskt var! Jag använder mig av ganska så dyra produkter när det kommer till rengöring och lägger gärna några kronor extra på sånt som jag vet är bra och känns bra. MEN, ska ärligt erkänna att min hy inte var i topptrim nu under vintern även fast jag använt mig av dyra produkter. Jag kommer att fortsätta använda CLINIDERM nu under hela vintern eftersom min hy, nu efter 4 dagar, känns såhär bra som den gör. Jag är helt len, borta är de torra fläckarna och jag tycker att jag fått lite mer lyster. Härligt CLINIDERM! Jag är en NY kund.

Bloggtävlingen kommer ut senare idag, där lottar jag ut 4 testkit på just CLINIDERMS produkter!!







Kommentarer
Postat av: Ewa Svensson

God Morgon!! Vet du om detta märke funkar på känskig hy? jag har eksem och är som du super torr på vintern. Jag har jätte svårt att hitta något som funkar på min hy. Kanske man skulle testa detta...KRam

2011-01-04 @ 06:59:57
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Åh Ewa det vet jag inte. Den är ju parfymerad och det kanske inte är så bra om man är väldigt väldigt känslig! Kika lite på deras hemsida vettja, där borde de ju stå lite om det!



www.cliniderm.se



KRAM

2011-01-04 @ 07:14:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Underbart när man hittar något som passar en och ens hy, kul :)

2011-01-04 @ 07:21:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback