LCHF snabbmat!



Tipsar ännu en gång om snabbmat. Såhär ser LOW CARB burgaren
ut på MAX. EN härlig hamburgare med ost, lök, tomat, dressing och
sallad!


Hörrni, jag tipsar ännu en gång om det här målet på MAX. Vet ni hur glaaad jag är att det finns. Vet ni hur det kan underlätta när man snabbt måste få i sig nånting, ni som håller på vet förmodligen det. Vi käkade på MAX efter vi hade varit på sjukan med husbandets rygg. Jag var för första gången vrålhungrig. Grejen med LCHF är att man inte blir hungrig. Det är sjukt verkligen men det har inte kurrat i min mage sen jag började med LCHF. Men som sagt, jag var vekligen sååå hungrig efter läkarbesöket. Det hade gått över 8 timmar mellan mina mål så det var liksom dax.

Vet ni vad jag gjorde. Jag bad om att få bacon i min burgare. Extra mycket. Snacka om att burgaren fick ett nytt liv. Sååå sjukt god blev den. Som en supreme fast utan bröd! Sen dricker jag alltid RAMLÖSA GRANATÄPPLE till. Såå gott.... mmmm!

Så ska ni LCHF:are ut idag så tipsar jag om en lunch på MAX!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback