Inte sjuk va?!?! Pleeeeeaase....



Ont i halsen hörrni! F-U-C-K. Det innebär oftast
alltid att det är nån jädrans förkylning på G. :(


Dom stora grabbarna har haft lite känningar av halsen i veckan som varit. Elliot fick bland annat gurgla saltvatten häromdagen. Han blev bra direkt men fick lite hosta. Idag har jag gurglat saltvatten kan jag meddela. Jag VILL inte bli sjuk nu. Då förstörs ju ALL träning för sjutton gubbar. Det FÅR inte bli så nu.

Huskurer som brukar funka mot ond hals här hemma är just att gurgla saltvatten. Har ni nå andra bra huskurer att rekommendera så ge mig gärna lite tips!!!

Nu lagas det mat här hemma... vi var och storhandlade för hela veckan här och kom precis hem. Herregud, hela bilen var full med grejer. Jag har skrivit en veckomatsedel för hela veckan, faktiskt ända till söndag. Jag ska minska lite på fettintaget för att prova hur det går med vikten då. Tror att jag kanske inte riktigt fått balans ännu. Nu blev det i alla fall mycket avokado, fisk, kyckling och såklart ägg. Kan lägga in några blänkare här under veckan på vad jag tänker äta. Sen köpte vi WILLYS blöjor igen, fast denna gången fyllde vi på med vanliga blöjor. Byxblöjor har ju funkat KANOOOOON, inte ETT ENDASTE läckage sen vi köpte dom, helt otroligt faktist! Dock så är byxblöjan ingen hit på dagis så nu har vi både och. Skitabra blöjor som jag verkligen rekommenderar. Nu kör Willys fortfarande kampanj, köp 3 paket betala för 2!! Så spring dit för tusan ;)

Nähä, nu väntar en kväll med lugnt men lite tomt mys i soffan, stora killarna åkte till pappa idag. Vi har i alla fall gjort det lite extra mys genom och brassa på lite fint kött ikväll med god sås och sallad. Vi äter vid TV:n. Sen tar jag mig nog en liten bit mörk choklad. Måste ju trösta mig lite... det är en sån där "fitt" måndag när det är tomt. Hoppas på bra på TV:n och sen är det väldans tur att vi har Milo. Det hjälper mycket i tomheten!

Fin kväll till er alla!

Ps: Ska hålla utkik efter löpband på BLOCKET! Tack för tips!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback