Hästhoppning och LCHF på MAX



Efter fantastisk hoppning ligger Elliot och tar igen sig
lite efter maten på MAX. Han somnade faktiskt under
sin mössa en stund.





Den fina rosetten som visar att han hoppade alldeles
felfritt! WIEEEE.... såå stolt morsa nu!





Mellan tuggorna kikade Milo på den fina utsikten från
MAX.


Japp, jäklarns så spännande det var igår när Elliot hoppade för final. Felfritt skulle det vara så hade han en plats klar till den 6:e februari. Jag var så spänd samtidigt som jag skulle försöka filma det hela. Sen ska man ju helst vara tyst under tiden han hoppar, inte sååå lätt. Man hör några väsande "BRAAAA" i filmen.



Jag garvar varje gång jag tittar på den här filmen. Det är nämligen så att
Elliots häst får DAMP (som Elliot säger) när han kommer nära den andra
läktaren och studsar till. Elliot parerar det hela kanon och lyckas få shape
på hästen så dom kommer över nästa hinder!


Att bero på MAX. Jag käkade ett lowcarb meal där igår. Det är en smaskig hamburgare med allt på förutom brödet, istället är den inlindad med sallad. Till det får man morötter om man vill ha och en light cola. Det kan man givetvis utesluta och bara ta vatten till... men igår var det helg och då får i alla fall jag dricka lite light cola. Inte i veckorna då!!

Har ni haft det bra i helgen, vad har ni gjort?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback