Egen risifrutti





Vi testade Risifrutti till Milobebis förut. Då tyckte han att det smakade
BLÄ. Nu har jag testat igen, och nu ÄLSKAR han Risifrutti. Bra, eftersom
han äter som en myra ibland så kan det vara bra att få i honom nånting.


YES, äntligen något som Milobebis gapar stort till! Risifrutti. Jag brukar ge honom det till mellis på eftermiddagen, kanon om han ätit en dålig lunch. Jepp, det är socker och skit i men jag är glad om ungen får i sig nånting när han har sina "inte äta" perioder. Igår åt han 2 stycken på raken.

Nu tänkte jag tipsa om hur man gör egen risifrutti! :))) Jag har sparat risifrutti behållarna och istället köpt Riskvikk. Häller i det och så jordgubbssylt i syltbehållaren. Du får säkert ut 15 risifrutti ur en Risikvikk tetra. Smakar exakt likadant oxå! Man spar plats i kylen (vilket vi behöver) sen blir det mycket billigare oxå!! :) 2 flugor i en smäll!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback