Busborg och IKEA









Busborgen igår. Tänk vad roligt han har där varje gång, han springer
och leker i 300 hela tiden. Efter 3 timmar är han helt slut och det är
dax att somna, typ direkt!


Oj, helgen rusar fram och idag är det söndag. Det nya måndag för min del då husbandet är domare i innebandy och tillbringar den största delen av dagen på en innebandyplan. Lite trist är det ska jag medge då vi bara får 1 hel ledig dag tillsammans. Då ska man helst hinna göra ALLT under den dagen oxå. PIUUH.

Jag har återigen fått ett tapetseringssuuuuug..... ska göra klart 2 rum till är det tänkt! :) Aja, vi får se när jag hinner med det.

Igår hann vi i alla fall med både busborgen och IKEA. Oooooookeeeeeeeeeeeeeej, vi valde fel dag på IKEA, helt klart. Vadå? Var inte denna helg årets fattigaste tyckte jag nån sa? Det såg INTE så ut på IKEA. Herreminjeeee.... matkön ringlade sig ända ut till butiken. Att hitta plats i restaurangen var helt sjukt. Folk är så jävla fräcka oxå, snor liksom platsen mitt framför ögonen utan och visa en minsta min. Jag var inte på PMS humör igår så jag höll käften på mig, det hade jag nog inte gjort annars. Orkade inte ta det bara, man får helt enkelt leta vidare och jag hittade skitbra plats senare, FUCK OFF till den som snodde våra tidigare platser.

Nu ska jag snart åka och titta på Elliot när han tävlar i hästhoppning. Klarar han felfritt idag så går han till final, nagelbitare med andra ord. Sedan får vi se vad dagen bjuder på, det är jättefint väder ute så att njuta av det en stund vore inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååååh, älskar bilden på Tony och Milo tillsammans! Ni bara MÅSTE förstora den! Jättefin, verkligen!



Puss!

2011-01-23 @ 19:48:39
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback