Väntar på husbandet.... Han är inne och ha...

img_7448 (MMS)

Väntar på husbandet.... Han är inne och handlar vax till håret. Hans hår börjar ju växa ut igen, thank god! Nä, jag gillar inte när han rakar av sig det, inte alls. Vi har precis lämnat Milobebis hos sin farmor och farfar, ikväll är det fest. Theddes lagledare har anordnat fest för föräldrar för att dra in lite stålars till resan, självklart hjälper vi till säger vi och festar till et! :) Köpte ny outfit idag, lägger in en bild här sen. .... Även fast det är så INTE jag! :) puss


Kommentarer
Postat av: karro

Vad har hänt med din hemsida där man kan beställa tavlor?

Jag kommer inte in på den :S

Har du stängt ner den? :(

2011-02-19 @ 17:07:23
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Karro: Jag håller på o startar en ny förstår du. Dock så är det alltid lite pill med det. Bl à ett domännamn som ska pekas om... Det är tur att man är en sån jäkla klippa på datorer, not! Men skriver här på bloggen när den är igång igen! :))

2011-02-20 @ 15:22:49
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback