UTVÄXT



Jo men det är KANON o vara rödhårig. KANON är det. MEN det finns en förbannad
nackdel. Det kallas utväxt och jag hatar´n!


Det känns som mitt hår växer i 300, tycker ju faktiskt att det var ganska nyss jag gjorde utväxten. Men som det ser ut så börjar det bli dax igen. Sist gjorde husbandet den på mig. Ja det är sant. Jag hade panik och skulle iväg på en grej och kunde bara inte göra det utan och fixa det. Sagt och gjort, jag tvinga karln och hjälpa mig. Det vart ett jäkla liv om ditten och datten om att han inte kunde och att det skulle bli fel. Nu håller du käft och gört sa jag. "Skyll dig fan själv" fick jag tillbaka. Det gjorde jag, nöden har ingen lag.

Det blev helt ok, ja...lite hamster blev det här och där men i det stora hela helt OK. Så har ni panik nån dag kan ni ringa Tony, han fixar det mesta! :))) Jag kanske ska ta och boka en tid hos honom snart....

Nu matlagning, utfodring av ungar, badning av desamma. Sen hoppas jag att min ryggvärk lägger sig. Kanske ska tjuvstarta min baddag och ta mitt RELAX bad ikväll redan? Har gjort nåt med ryggen.
Vill kolla TV oxå, orkade ända till kl 21.30 igår kväll! Inte lika kul och vakna kl 3 inatt men så är det. Kroppen är så inställd på RÖV tidigt. Ska hålla ut ikväll igen så får vi se om jag lyckas lura kroppen imorn bitti att SOVA!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kära man hjälper mig med hårfärgen nästan varje gång! Å han är kung på det, finns ingen bättre! =)

2011-02-09 @ 02:26:28
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback