Att bero på IKEA...



Kommer ni ihåg att jag pratade om dynor till hallen?




Sen lite Nina överlevare! Ja, såna som klarar av att
bo under samma tak som mig utan att coola vippen direkt!

Att bero på IKEA så tog vi ju en liten svängom dit häromdagen. Det blev bara småinköp. Det är ofta man åker dit för att bara köpa värmeljus och så kommer man hem med en garderob. Sen kan det vara så att man ska köpa en soffa och så kommer man hem med batterier för 17 spänn.

Själv så var jag ute efter dynor till hallen. Jag kände ju att dessa fårulls rundlarna var lite för vintriga. Nämen, så sprang jag på dessa stolsdynor istället. 7 kr!!!! kostade dom. Vilket kap va? Helt otroligt... och bra blev det oxå Överlevar blommor blev det oxå. Lite fina vita retro krukor med blomster som klarar av det hårda klimatet jag bjuder dom på. Får se HUR länge dom klarar klimatet!?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback