Gårdagen





Igår gav vi oss iväg till öppna förskolan Flisan. Helt
underbar sol log mot oss men det var ruskigt kallt så
jag fick gå i ungefär 180!






Sen var det lajja som gällde. Han trivs så himla bra
på Flisan. Är så glad att det finns sånt här, ett ställe
som våra små kan leka på och vi morser och farser
kan gagga lite!





Efter Flisan hade vi lunchdejt med pappa. Ja alltså
Milos pappa... min gubbe! :) Lite fest mitt på dagen
eftersom det var alla hjärtans dag! ♥


Ja det var gårdagen på ett ungefär. På kvällen var jag dessutom och tränade grabbarna jag tränade förut i innebandy. Jag gästtränar denna veckan då tränarna har utvecklingssamtal med spelarna på träningen. Det var skitkul och jag fick höra en sån fin sak efter träningen.

"Kan inte du komma tillbaka, du sprider sån glädje i vårt lag" sa en av killarna. VA? Kan ni fatta att detta kommer från en 15 åring?? Jag blev såklart så rörd så jag höll på att börja gråta, men jag höll mig. Thedde tycker att jag är så pinsam när jag ska hålla på och tjuta för allt. :) Men det var det finaste betyget man kan få som tränare, sprida glädje.... åååh! Ska bli kul att träna dom igen på onsdag.

Jaha, idag då? Idag är dagis och arbete som gäller. Jag har en hel del som ska färdigställas och skickas iväg under dagen. Sen FÅR jag inte glömma att köpa kaffe och kaffefilter. Jag har haft hushållspapper som kaffefilter nu i en vecka för att jag hela tiden glömmer. Sen fick jag ta det sista ur kaffeburken idag, ni vet det där kaffeskräpet som man bara fyller på nytt kaffe över hela tiden, det har säkert skramlat i botten i flera månader nu. Det blir alltid kvar lite gammalt i botten när man köper nytt ju. Ja ni hajjar va? DET gjorde jag kaffe på idag, mums vad gott det var! NOOOT! Huuuu....  MÅSTE MÅSTE MÅSTE komma ihåg kaffe och filter idag! MÅSTE!

Nu ska jag sätta igång med lite plock, sen fixa i ordning Milo och mig själv förhoppningsvis, sen kickar vi igång dagen!

Kommentarer
Postat av: ulrica

Jag kan bara bekräfta :).. när jag hämtade Thomas i skolan så liftade två av hans kompisar till träningen på Ilian och när jag sa att jag läst på Fejjan att du skulle träna dom så sa dom båda att "åh, hon är så jäkla bra och rolig som tränare!".. så sug i dig :)



Kram Ulrica

2011-02-15 @ 08:04:17
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Hihiiii... åh vad roligt och höra!!! TACK för bekräftelsen! :)



KRAM

2011-02-15 @ 10:20:44
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback