Ny öppna förskola idag!



Ok, jag kavlar upp tröjan här för att ladda lite. Vad
sätter vi igång med först? Nytt ställe, ny öppna för-
skola. Hmmm....



Ok, vi börjar med den här elefant kanan....WOW den
är stor. Jag syns väl inte ens här bakom va? Coolt...




....men det var en ruggig kö till den så man fick visst
vänta!!



Då testar vi den här istället. Här var det ingen kö i
alla fall!



Men den här var MYCKET roligare så jag ger väl mig
in i den här kökonkarongen!



Aaaaah äntligen, högst upp på toppen! Det här är
MIN rutschkana! MIN MIN MIN! I´m the king of the
elefant!



Den här var ju rätt kul oxå! "Mamma, du osså!"
skrek jag. Men morsan banga, hon kanske är för
tjock för det här röret!?



Perfa, dessutom ko man ut ur röret direkt in i kön på
elefant kanan. Ingen märkte när jag klev rätt in i kön.
I´m smart!





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback