Glåmig godmorgon!


Godmorgon. Jag har sovit en BRA natt. Vaknade vid 1 och 3 men
sen var det lugnt ända till kvart över 5. Idag är det tisdag hörrni! Snart
fredag igen! :)

Det är så jag kommit på att vi måste tänka. Att veckorna GÅR fort. Dom gör ju det. Men när det känns som värdelösast med denna vinter så ska man intala sig om att det faktiskt GÅR fort. Snart är det faktiskt fredag igen och ytterligare en vecka har gått.

Jag träffar vänner och bekanta på gatan som en efter en är glåmig och less på den här vintern. Alla känns liksom lite molokna, trötta och ledsna. Jag är inget undantag. Jag känner mig som ett lik med fnöskig hud och torra fötter. Det känns som jag förvandlats till färgen genomskinlig/grå i ansiktet med undantag för de blodådror som löper fram. Jag kan verkligen bli så blek så jag nästan känner ett illamående när jag tittar på mig själv i spegeln. Sen är jag lite olivfärgad i huden dessutom vilket gör att det liknar lite nikotingult oxå. *spyr* För några år sedan hade jag lagt mig i ett solarium för att känna mig lite fräsch, men eftersom jag slutat sola så blir det inget av med det.

Alternativet då är att använda sig utav brun utan sol. Jag har för nåt år sen köpt brun utan sol från Bare Minerals, skitbra och man blir verkligen kanonbrun. Det var bara det att den måste gått ut för jag blev typ mörkgrön. Jag tänkte först att det nog bara var så i början. Det skulle jag inte ha tänkt, för den VAR mörkgrön. Skrubba skrubba, tvätta tvätta som helvetet så försvann det mesta, dock med mer eller mindre avskrubbad hud. Nu skulle det inte sitta fel med den däringa brun utan solen igen. Fast den kostar lite...... lite mycket. Den går att köpa ------->här!



Om du nu köper det så är ett tips att ha gummihandskar när man applicerar det, annars är du kolsvart om händerna efteråt. Den blir nämligen mörk medsamma så att det finns ingen chans att applicera fel och missa fläckar här och där. Den mardrömmen har man ju råkat ut för ett otal gånger, framsidan är brun men sidorna och baksidan är vit med oranga inlsag här och där! SNYGGT!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fast visst e det lite konstigt med dig...! Hur less och glåmig du äm känner dig så är du ju skitsnygg!! :)



Puss på dig gumman och ha en bra dag!

Snart är det vår!

2011-02-01 @ 08:07:32
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Min lilla gumma, du är så snäll! Näääej, jag säger som jag brukar. Om jag ser pigg och fräsch ut så har jag lyckats med sminket, inget annat! ;)))



PUSS ♥

2011-02-01 @ 08:25:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback