Barn och stora huvudbonader



Milobebis har fått för sig att den här ridhjälmen är rätt skoj att ha på
huvudet. En tidig morgon satt han i sin stol och åt frukost med den på




Han var sååååå trött och nyvaken men hjälmen satt på, hela tiden!



Visst är jag coool med den här på mig? Zooolander coooool!



Sen finns det ett sånt där coolt spänne på oxå som jag trixar med lite.



Smakar gott gör det oxå....



Mmmm....



Äsch, nu får det vara bra. Av med den här nu!

Det är nåt speciellt med småbarn och stora huvudbonader. När dom har en för stor mössa eller som här en stor hjälm på sig. Finns det nåt sötare? Det kramar till i hjärtat så man vill krama sönder ungen nästan. Den här ridhjälmen bara testade vi att sätta på Milos huvud. Sen gick det liksom inte att få av den. Stort gråtkalas utbröt när vi försökte kränga av den. Så han fick liksom ha den på huvudet. Sen händer det här titt som tätt.

Han kanske har börjat inse farorna som lurar runt hörnet. Att man KAN klota och slå skallen i? :) Han kanske vill skydda sig lite när han numera springer i 300?

Han är smart han min grabb, mycket smart! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback