Rabattcheckar?



Kanske ett litet glädjeämne mitt i allt. Att man faktiskt fått hem lite
pengacheckar att handla för. Frågan är om man använder rabattcheckarna?
Jag gör INTE det men man borde ju passa på! Det är ju skitbra!

Läser på dessa rabattcheckar och inser att jag tidigare bara kastat iväg dom. Vafasen då, det är ju skitbra grejer ju. Varför har jag inte använt dessa tidigare? Från Åhléns så har jag fått 20% rabatt på både en valfri vara från hemavdelningen och en hudvårdsprodukt! Jag behöver ju köpa både det ena och det andra och ska ju givetvis passa på nu ju! På H&M har jag fått 20% rabatt på all kosmetik vid ett köptillfälle, 50 kr rabatt om jag handlar antingen barnkläder eller damkläder för 300 kr. Jag har aldig använt en rabattcheck. Jo förresten, på ICA ibland när nåt nytt lanseras så får man ju några spänn rabatt på typ en limpa. Men aldrig såhär.... Fan vad puckat!

Gör ni det???

Kommentarer
Postat av: Madde K

Brukar mest bli de på ICA, H&M och sen har jag Kappahl som jag får via sms..skitbra då man oftast har mobilen med sig och så slipper man komma ihåg checkarna :)



Kramis och hoppas att ni kryar på er!

2011-02-22 @ 10:52:07
Postat av: A

H&Ms och Lindex rabattkuponger brukar jag använda - om jag kommer ihåg dem. Fast jag vet inte hur många gånger jag kommit hem med en påse och sen hittat en kupong hemma. Retligt när de varit på 25-30-50% på ett plagg! :(

Favoriter är ju annars bonuscheckarna! :D

Fick en på 200 spänn på H&M häromdagen. Lite shopping kan det ju bli för det i alla fall. :)

2011-02-22 @ 12:24:14
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Vad duktiga ni är!! Ja ska ta efter er och göra detsamma nu.... blir ju massa pengar för bövelen!

2011-02-22 @ 13:42:17
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Perfekt då kan du shoppa ;)

2011-02-23 @ 11:29:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback