Onsdagskonstateranden



Det är onsdagmorgon, jag har en del konstateranden märker jag...
onsdagskonstateranden.

Jag konstaterar att:

* Jag återigen somnade med blött hår.
* Jag drabbats av en hemsk inflammation i min vänstra axel.
* Jag vaknade klockan 03.17 och har inte somnat om sen dess.
* Milo sovit en bra natt, vaknat kl 03.30 för välling, sen sovit bara.
* Det känns som den här dagen är en dålig dag, ni vet vaknat på fel sida.
* Jag vaknade med huvudvärk och tror att jag är på väg in i ketos. Vill köpa stickor men var?
* Jag inte hade sovit klart 03.17, vad är det, fullmåne eller?
* Jag måste kolla mitt ipren förråd för inflammationen.
* Jag inte kan träna vilket känns rent ut sagt totalt RUNK.
* Jag återigen drömde att jag var gravid, vaknar alltid med känslan av lite panik.

Men annars är det bra. :)

Näej men allvarligt, att vakna till såna här dagar ligger väl inte överst på favoritlistan. Det är såna här dagar man önskar bara fort ska rulla förbi, eller att nåt oväntat kul händer. Jag hoppas givetvis på det sistnämnda då jag ju är en sån positiv jävel! :) Men jag har i ärlighetens namn inga större förhoppningar.

Ooooh jäääääääääävlar vad rädd jag blev nyss. Hoppa till här framför dataskärmen. Jag sopade igår ihop Milos smulor under matstolen och ställde sopen mot väggen, nu välte kattfan den och jag höll på att flyga i taket.

Nu kom husbandet upp oxå och kände sig totalt nere, han hade drömt skit säger han.

Ja, näää.... den här dagen verkar väl inte bli så jäkla höjdare va?!

Nåväl, jag sätter igång och gör lite frukost. Ska tända upp lite ljus och sätta på radion, hoppas att Rix FM kan muntra upp det här molokna gänget. Sen vaknar väl vår solstråle Milo upp, det hjälper oxå gott!

Kommentarer
Postat av: Ewa Svensson

God Morgon Nina!! Du ser för go ut på morgonen ju :D

Jag tror man kan köpa stickorna på apoteket. Ha en bra onsdag/KRam

2011-02-02 @ 07:14:04
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken morgonsöt tjej!! :)

Jag såg lika dan ut imorse, tur att det går ganska snabbt att fixa till :)

Jag tycker att det går lite segt med viktnergången men så har det blivit lite fusk när vi har varit bortbjudna men nu rullar jag på igen så får vi se på fredag hur vågen visar. Jag tycker att du har varit jätteduktig på maten -7cm runt midjan hurra va bra skit i vågen när det visar så bra runt midjan, själv missade jag att mäta mig innan start så jag ska nog mäta mig nu efter en månad så jag har något att jämföra med nästa månad.

Du det kommer bli en kanon onsdag idag för dig, det känner jag på mig ;) Kram

2011-02-02 @ 07:36:20
Postat av: Anonym

2011-02-02 @ 07:36:48
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback