Milo i badhuet







Kolla min underbara unge så glad man får vara när man äntligen får
åka till badhuset. Hurrraaaaa, livet leker och här fanns ju ett jättestort
badkar!

Ja igår var ju husbandet till badhuset med Milo. Vi var ju där en del när han var mindre. Nu har vi inte varit där på evigheter. Ni som läser min blogg har säkert snappat upp att jag AVSKYR badhuset. Jag har ju berättat om tanterna med blommiga necessärer som kör sin pulltvätt så tvålskummet når taket för att inte prata om allas gamla fotguck på golven.

Nu var det ju så att Milo var helt begeistrad, han tyckte det var sååå kuuuul så nu känner ju jag att jag ju måste åka till badhuset med Milo. På fredagar har vi ledig dag så frågan är om jag måste övervinna min "tant tvättar pull" och "fotgucks" fobi. Jag kanske rent av ska åka och köpa mig en baddräkt så jag kan vara med mitt barn där han trivs och tycker det är kul. Hmmmmm..... känner att det knottrar sig lite på ryggen nu men jag måste ju försöka.

Nästa projekt blir alltså övervinna "pulltvätt" och "fotgucks" fobin. Så får det bli. På fredag åker vi till badhuset. Brrr....




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag undviker helst också badhus men barnen älskar det...så vad gör man inte för sina barn ;)

2011-02-07 @ 08:29:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha vad söt :D

2011-02-07 @ 08:48:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback