Melodifestival 2011



Jag gick på´t. Var på ICA i morse och där stod den
här blanka saken och glittra när jag stod i kassan.
Schlager bibeln. Och jag som varje år säger att jag
ska sluta titta.... snark, så var det med det!




Startfältet på den första deltävlingen på lördag har vi här!



Och så paret som ska leda det hela. Rickard diggar ju jag..... men den
andra har man ju inte direkt sett i såna här sammanhang. I alla fall
inte som programledare! Vad tror ni om dom här 2?

DILBA
SWINGFLY
JENNY SILVER
DANNY

Där har vi några i startfältet. Jag som varje år lackar ur på det här programmet och säger att jag aldrig mer ska titta, sitter här med lite längtan i magen. Längtan till lördag när jag ska få se detta Melodikalas som drar igång! Jag har redan sagt till husbandet att jag vill dra till med en 3 rätters LCHF meny på lördag för att fira lite.

Jag vet inte vad som hänt, har jag blivit tant på allvar nu eller vafasen händer? Planerar in det och liksom spetsar öronen när jag hör något om detta på radio eller TV. Jag måste ha minne som en guldfisk. Men nu ser jag i alla fall fram emot detta, ska bli sköj och få bänka sig framöver för att se det här.

Hiss eller diss på melodifestivalen?? Ska ni titta?


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Börjar det där nu i helgen eller? Ja vi kommer nog följa det, bara blir så=)



kram

2011-02-03 @ 15:21:56
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hiss och diss.

Självklart kommer jag att titta och som alltid kommer jag sitta hemma och dissa ;)

Men däremot har jag börjat dissa själva ESC, det är för många bidrag och skickar vi såna som Anna Bergendal är det ju ingen chans att vi ens kommer med där.

Blir spännande att se om svenska folket röstar lika illa i år..

Hi hi.

Kram

2011-02-03 @ 16:30:36
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: jama

Jag ääääääälskar ju melodifestivaleln, men hade ändå missat att den börjar redan nu på lördag!!! Galet!



Jag diggar oxå Rickard men har lite svårt för hon Marie...det är nåt med hennes röst som ger mig rysningar! Sen har hon sånt perfekt yttre..hmmpf! Avis. Och en söt kille - fast det har iofs jag me ;)



Gillar ju Danny. Rätt säker på att han går vidare. Säkert en rivig partylåt.

Dilba -platsar hon här?

Jenny Silver - flummig sist!!

Swingfly - ?



Kram

2011-02-03 @ 16:42:25
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Cissi

Diss, det var bättre förut när det bara var ETT program, ingen andra chans osv så jag tittar nog bara på SISTA programmet (precis som förra året och året innan dess...)



Trevlig helg!

2011-02-04 @ 13:23:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback