Lyckades med mina OOPSIES!





Hörrni, idag lyckades jag ÄNTLIGEN med mina Oopsies. Har verkligen
funderat över vad det är jag gör för fel eftersom dom blir alldeles
platta och så svåra att ha på smör på.


Har precis intagit en jättegod frukost i form av oopsiebröd med smör ost och gurka på, till det en stor kopp kaffe. Jag struntade i veckomatsedeln idag eftersom jag var så sugen på "bröd"! 

Dessutom så LYCKADES jag idag. Dom blev precis sådär fluffiga och stora som jag vill ha dom och som jag sett att andra får dom! Nu är det så att jag nog inte vispat äggvitorna tillräckligt hårt. Idag jävlar i min lilla låda vispa jag exakt 5 minuter som man ska, sen vände jag ner äggblandingen försiktigt och sen klicka ut på bakplåtspappret.

PERRRRFA!!! Och så jäkla gott!

Nu ska vi titta på WALL STREET 2. Sen iväg på Elliots hopptävling, idag är det dax för den där finalen jag pratade om tidigare. Sen måste vi nog njuta lite av vårvädret, ser i alla fall ut som vår här inifrån! SKÖN SÖNDAG!

Kommentarer
Postat av: A

Har inte testat oopsies än, men jag undrar om man kan spara dem? Är de goda även dagen efter eller blir de sega eller nåt?

2011-02-06 @ 13:36:48
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Vi har ätit dom dagen efter och dom har verkligen varit precis lika goda, jag har värmt dom lite i micron bara! :))



KRAM

2011-02-06 @ 13:40:42
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad gott det ser ut ;P

Såklart du lyckas!

2011-02-07 @ 08:28:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mattias

Bröd är nästan det jag saknar mest när man kör LCHF och Oopsies gjorde jag förra gången jag provade kosten men tyckte det var omständigt att fixa det där med äggvitan men de var rätt goda men sladdriga o precis som du skrev svåra att bre.



Dina såg ju jättefina ut! Tina gillade dem inte så vår jakt på nåt bröd fortsätter o hon bakar o hon bakar men finner aldrig nåt som är tillräckligt gott i hennes ögon :)



Själv kör jag nötbröd ibland o tycker det är ok men skulle ljuga om jag sa att jag inte hellre anföll Max limpor/tunnbröd :)

2011-02-07 @ 16:55:02
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback