Idag har vi fotografering här hemma!



Idag kommer en väldigt duktig fotograf hem till oss. Hon ska ta foton
på framför allt Milo. Sen ska ett foto på alla barnen tas. Vi får se hur
det blir med den saken. :)


Ja, snart ska mina barn förevigas av en riktigt duktig fotograf. Jag har äran att känna henne och får därför ett hembesök, lite lyxigt va? Vi ska försöka få till ett bra foto på dom alla, sen ska vi försöka få lite bra porträtt på Milobebis.

Jag har varit på plåtningar med henne tidigare och vet att hon är duktig så jag är inte alls orolig. Hon kommer få till det bra! :) Jag har sminkat och hon plåtat. Det är otroligt vilka bilder man kan ta?! Jobbet hon och jag gjorde var ju på ett rockband, husbandets brors band. Såå schyssta bilder. Det är det här med ljuset tror jag. Rätt kamera och rätt ljus och såklart en duktig fotograf så kan man åstadkomma underverk!

Hon tar fantastiska bröllopsbilder så går du i giftastankar så ska du helt klart göra ett besök på hennes hemsida för att kika på vad hon gjort! Vet att hon är grym på snöflingor oxå! :) Du hittar Ulricas hemsida---------> HÄR!

Håll tummar för en Milobebis på rätt humör!? :)

Kommentarer
Postat av: A

Lycka till med fotograferingen!

Vad kul att ha proffsfoton på hela familjen.

2011-02-13 @ 15:26:58
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback