Hängig?



Surfade runt på bilder som skulle kunna visa er hur
jag känner mig idag. Ordet var hängig och så dök den
här upp!


Ja, det blir inget utav den tjejfesten som var planerad ikväll. Förra årets fest som är en födelsedagsfest var bland det roligaste jag varit på i tjejfest väg. Herregud så skoj vi hade! I år skulle den festen ha gått av stapeln ikväll men hon som skulle ha den blev magsjuk. Då tänkte jag att vi kunde flytta den till mig istället och ha en TILL fest när hon är pigg. Men det var nog att ta i från tårna för vem är inte hängig nu?! Jo MOI! Skitkul.... så nu blir det inget för min del. Jag är helt ur fas, vi får se om det är nåt övergående bara.

Men den här bilden här ovan. En bild som Expressen publicerade 2008. Hur kommer det sig att detta har gått mig förbi? En rump push-up! Hahaha..... så nu har jag skrattat lite. Ser ni det här framför er?

Man kommer hem till en kille man träffat på krogen, han är totalt faschinerad av din tajta stjärt och kan knappt fokusera på nåt annat. Man har tagit sig ett par glas vin eller tjufler. Man känner sig kvinnlig med sin push up BH och sin push up rumphållare. Man kanske börjar mysa lite och så blir det dax att klä av sig. I stundens hetta glömmer man bort den där saken man bär på mellanpartiet av kroppen. Den där hudfärgade saken. Huxflux hör man:

"Men oj, jag tror dina trosor har gått sönder!" säger killen lite fundersamt.

Han har trott att man har ett par mammatrosor på sig, vilket kan vara ganska så sexigt det, men när han kommer till rumpan så fattas det ju tyg där. POFF, borta! Det är en liten sträng i mitten som håller ihop det kvarvarande av trosorna.

"Eeeh, nääää... eller va?"
svarar man stakande. "Alltså, dom är inte trasiga!" får man fram.

Killen får en bekymmersrynka mellan ögonen. Han funderar säkert hur skinkorna tittar fram i så fall.

"Nähä? Vad är det som har hänt då?" undrar han.

"Ingenting har hänt, dom är såhär bara!"
svarar man och hoppas att han ska nöja sig med det svaret.

Här får man kanske hoppas att killen skiter i det hela och fortsätter där man slutade. Men det finns säkert så pass försigkomna och jävligt nyfikna killar så dom inte finner sig med det. Dom vill veta. Dom KRÄVER att få veta. Vafan har hänt med dina trosor?

"Ja alltså.... nej men du, nu är klockan jävligt sent hörrudu såatteeeeee, tack för kaffet, VI HÖRS." och så drar man.

Kan inte vara bra för singeltjejer ute på krogen som raggar detta. Kanske funkar för en annan som har sitt på det torra.... FY FAN, jag fullkomligen HATAR när man säger så. "Mitt på det torra". Usch, jag tar tillbaks det där.

Kommentarer
Postat av: Madde K

Hahaha,,dem hade jag oxå missat..fy fan vad FULA!!!, men fungerar dem kanske det är värt att investera ett par..fast mitt problem är inte hänget på fläsket utan plattheten..plattare as än mitt får man nog leta efter men den kanske funkar för mig med :)



Hoppas du kryar på dig! Kram kram

2011-02-26 @ 21:46:12
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback