Halvnaken karl



Looki looki vad Niiinisen bjuckar på denna mrogon! En halvnaken karl
såhär på Onsdagsmorgonen!


Ja, egentligen vill jag bjucka på själva bollen under honom. Vi har skaffat oss gummiband i 3 olika styrka och sen den här bollen dåra. Dessa attiraljer ingår i styrkeprogrammet som jag kör. Nu hände nåt igår under mitt pass tror jag för jag har GALET ont i höger fog. Alltså fogarna, ni vet "gravid-få-foglossning-i-ljumskarna" ont. Det strålar ner i benet dessutom och jag haltar. EN barnmorska sa till mig förut att såna här problem kommer kunna uppstå LÅÅÅNG tid efter man fött stort barn. TUPPEN JAG tjoar jag på det. Jag kan inte promenera för mycket, då får jag det. Sen kan jag tydlligen inte styrketräna för mycket för då får jag det. Så, då vet jag det. Men attiraljerna har jag nu i alla fall. Vi kör på igen när detta skit har släppt!

Har precis vart och lämnat av barnen på skolan och dagis. Ska sätta mig och jobba lite nu, har en hel del som ska färdigställas. KUL! Fint väder är det ute oxå, kanske njuta lite av det. Sen är det dax att handlas igen, kylen börjar gapa tom och tonåringarna är hemma, ingen bra combo det. Tonåringar måste få sin limpa, sin oboy och sin yoggi. Annars blir tonåringarna inget kul att tas med! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh visst är det roligt med bollen :)

Jag har hittat ett träningsprogram på nätet som ger en grym träningsvärk, vissa övningar hoppar jag över och lägger till andra, så det passar en själv ;) kan säga att det tog mig ca 4 ggr för att kunna sitta på knä på bollen men träning ger färdighet.



http://www.tranahemma.com/pilatesboll-ovningar/

2011-02-09 @ 11:32:48
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

WOW Malin!!! Vilka övningar, TACK snälla för tipset. Där kan man ju helt klart plocka många fina hårdingar!



Hur går det för dig?

2011-02-09 @ 11:40:13
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä usch och fy, så känns det som att det går för mig..

Jag kör fullt ut med maten men ibland läs minst en gång i veckan så blir det något med kolhydrater, men jag tränar pilates minst 2ggr i veckan och har börjar med löpning och hoppas att kunna hålla det i två ggr i veckan men ändå känner jag mig tjockare än någonsin :(

I fredags när jag vägde mig låg jag på -0,5 men har inte tapapt mer är ca 3,5 på över en månad men jag får väl skylla mig själv när jag inte kan köra på strikt med maten..

Vill bara säga att du är super duktig som kan hålla dig till lchf trots ert ibland sprängdfyllda liv :) Måste bättra mig nu!!! Kör du att du bara får äta x antal kolhydrater per dag eller äter du lite som du vill och struntar i och räkna? Jag räknar inte, om jag ska börja med det så kommer jag att ruttna för det är det absolut tråkigaste med allt..

2011-02-09 @ 13:12:58
Postat av: huset

V-A I H-E-L-V-E-T-E !!!

2011-02-09 @ 14:00:31
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Malin: Jag RÄKNAR INTE. Dock så går jag mycket på mat som är sådär samma lika du vet, jag vet att det jag äter om veckorna någorlunda håller sig innanför ramarna på kollisar.



Grejen är ju den att man måste försöka hålla sig med kollisar, annars går man garanterat inte ner i vikt. Jo husbandet men inte JAG! Å hatta mellan att äta kollisar och LCHF tror jag är det värsta för viktminskningen, då får man för mycket av det goda om du förstår vad jag menar?! :) Men kämpa på, ge inte upp och bra att du landar tillbaka till LCHF igen även om du "fuskar" ibland. Försök hålla dig i en vecka ska du se att det inte är så svårt att motstå. Jag har kört strikt nu i snart 6 veckor, INGA PROBLEM nu. Fick mens igår och var knappt sugen faktiskt, lite HELT KLART men inte ens i närheten av förr!



KRAM



Husis: LÄGG ÄGG.... ;)

2011-02-09 @ 17:57:14
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback