FREDAG



Hade lite ärenden till Västerås igår och då blev det ju
givetvis en liten runda in på det blågula varuhuset.
En lunch intogs med Thedde.




Efter vi hämtat Milobebis lite senare på dagis än
vanligt tog vi en fika, kolla in sizen på chokladbollen.
Då är hälften uppäten!!

Godmorgon FREEEEDAAAAAAAAG!! Jippppiiiiii, i love it. Sitter och knappar på min "nya" begagnade jobbdator som jag fått hem. Knapparna är lite sega så jag känner att jag är lite ovan. Får ta i lite mer så bry er inte om om jag felskriver mer än vanligt.

Jaha, gårdagen bjöd på en liten tur till grannstaden västerås, hade lite ärenden där och passade på att besöka det blågula varuhuset. Tänk att man ALLTID hittar nåt man vill ha där OCH att man alltid får inspiration att göra om nåt rum eller nåt annat drastiskt!? Thedde var med mig som sällskap då han fick sin tandställning igår, jag fick tyvärr inte ta nån bild på honom och visa hur FIN han blev med den i. Men det kanske jag får nångång i framtiden, den ska sitta i 20 månader nu. resten av tandställningen ska sättas i i mitten av april, han har framtänderna uppe och nere nu. Ringde till honom precis och frågade hur han mådde och  om han var öm? Inte så farligt tyckte han. SKÖNT! Ipren är inhandlad för att hjälpa mot den värsta värken, sen får man med lite bra vax som man kletar på fästena som kan skava satan i början.

Efter vi kom hem var vi och tog en fika på stan. En sån där umgås med sina barn dag, jag älskar såna dagar. Milo fick in en chokladboll size BRONTO BIG. Den var typ lika stor som hans huvud. Han orkade halva sen tog det stopp! Förstår honom. Själv satt jag och dregglade lite över den men tog inte en endaste bit, har ju inte fuskat på över 1,5 månad nu. Dumdumdidum! :))) Dock så dregglar jag alltid lite extra när det kommer till semlor och chokladbollar. MUMMA... men men, vad är väl en bal på slottet när man kan ta ett ägg istället?! :)

Idag då?

Jo, först börjar vi dagen med den nya öppna förskolan vi var på för första gången i fredags förra veckan. Ska få träffa 2 härliga mammor från mammagruppen. STÄDA! Sen behöver jag handla lite inför kvällen då husbandets 2 bröder med familj kommer över på lite middag. Jag ska oxå klippa några i sällskapet. FULLT UPP! Jag ska köpa en fredagsbukett idag och sen ska jag nog inhandla en ny orkidé då dom andra bara har sina blad kvar. Ni såg ju mina lik till orkidéer jag visa förut.

Härlig fredag till er alla! PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde K

Mysigt med lite familjemiddag. Själv ska jag på visning av barnkläder med vindrickning till..en mycket bra kombination om jag får säga det :)



Trevlig helg tjejen!



KRam kram M

2011-02-18 @ 09:25:13
Postat av: ulrica

Ha en toppenkväll :).. hälsa alla mina kära kusiner med familjer!!



KRAM

2011-02-18 @ 10:36:45
Postat av: Cissi

Härligt med fredag igen och jag ser framemot kvällen, fredagsmys som alltid med god mat, ett glas rött och godis ;P



Trevlig helg ösnkar jag dig!



Kram

2011-02-18 @ 13:07:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: pezze

hejsan.. ville bara tala om att jag tänkte på er o mest milo...

för han har charmat mig ordentlgit o tänkt på attni e ju en cool familj...

så jag råkade snubbla in på 2 st olika hemsidor som fick mig o tänka direkt på milo..

först e att han gillar ju att spela: angry bird o på detta hemsid-adressen:

http://www.discshop.se/posters_prylar/angry_birds/C511

finns ett par mjukisfigurer för milo...



och på sweden rocks hemsida

finns det ett par coola tattoo-motiv på barnkläder!!!

http://www.swedenrock-online.se/bin/shop.php?rubrik=&Sucheintrag=barnkl%E4der&list_sort=&prog=search&tc=SEARCH&stat=yes



ville bara tipsa lite om ni vill ha lite snygga eller roliga kläder eller prylar!!! :)



ha en trevlig kväll

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback