Fotbad



Vi tjuvstartade vår mamma/son dag lite idag. Det blev
lite fotbad medan Milo sov en stund. Självklart lite
prat oxå!

Elliot har gått och trampat här hemma idag. Antar att han blir lite rastlös när vi liksom inte ens går utanför dörren. Jagt föreslog att vi skulle göra ett varsitt fotbad. Vet att jag har såna där brummande fotbad med massage nånstans men jag orkar bara inte leta, ligger säkert och samlar damm i källaren. Det blev en varsin hink med fotsalt i och sen så filade vi fötterna. Elliot hade typ INGET att fila på ens så han fotbadade mest. Själv har jag fötter torra som fnöske så dom behöver nog mer eller mindre bara lite fotsalt, lite filande och massa insmörjning efteråt.

Så kan man oxå fördriva sportlovet! :)

Kommentarer
Postat av: HUsbandet

mys !! Ska jag smörja sen !!

2011-02-22 @ 14:40:21
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback