Jag måste GNÄLLA


Som sagt var, vi är i flytt tagen. Det gäller att få med sig allt! ;)


Jag hann att sitta ner i ungefär 20 minuter igår, jag satte mig ner för
att dricka ett stort glas iskall cola light. Satt och tänkte hur mycket alla
måste njutit av denna veckan som varit så fantastisk på alla sätt. Själv
har jag packat! =(


Alltså, jag är så förbi av trötthet så det känns som jag vill sätta mig i ett hörn och fultjura. Jag måste få klaga av mig känner jag, jag är slut som artist och PMS:en knallade in igår och gjorde mitt liv till ett litet helvete!

Klagopunkter idag:

MILOS MAGE
Milo har haft ont i magen nu i 2 nätter och varit ledsen. Vi har tröstat och klappat på magen så pruttarna har kommit ut, sen har det lugnat sig. Funderar nu på varför han får så ont i magen? Värmen? Vällingen? (men den är ju inte ny på nåt sätt och den har han alltid tålt??)

VÄDRET SOM JAG INTE FÅR NJUTA AV

Jag satt ner i 20 minuter på vår balkong igår, det är det enda jag njutit av detta fantastiska väder. Alla andra har säkert legat vid nån pool eller strand och bara inhalerat solen för att orka med en lång, deprimerande höst! SUCK!

PMS.... NU?????
jaja, men självklart! Varför inte? PMS:en knallade in igår och jag är inte mig själv igen. Jag vill slåss, skrika, slita mitt hår och bara vara allmänt elak för att nån flyttat in i mig och vill att jag ska må pissigt. Give me a break, mitt i en flytt liksom????? Är det schysst?

EN FLYTT
Är man lumpsamlare eller? Vart kommer allt ifrån? Herregud, vi har bott här i drygt ett år och jag har kastat 7 plastsäckar med skit? WTF! Gud vad dryyyyyyyyyygt det är att flytta alltså, det är så inihelvetes vidrigt men något som måste göras bara. UÄÄÄK vad less jag är på´t!

JOBB

Jag lite deadlines när det kommer till mitt jobb som pressar mig oerhört. Jag sliter några timmar per dag utan att ta en endaste fikarast. Jag är helt sönderkörd på händerna. Jag måste bli klar klar klar! Husbandet jobbar igen fr o m denna veckan och jag kan inte låta bli att känna att det är så typiskt. Han blir stressad över att inte kunna hjälpa till och jag med. men vad gör man då? Vi visste inget om nån flytt när han planerade in semestern. Nu har jag packat ALLT själv, en lya på 170 kv. Det känns kan jag säga.

TRÖTT
Ämen.... när det här är klart ska jag sova i veckor! Bara ligga och slagga.... Eeh, tror jag på det själv eller? Nä, men jag ska försöka mig på att gå och lägga mig gris tidigt. Jag måste ifatt med sömnen annars förblir jag nog en bitsk BITCH!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Så nu fick jag ur mig, ska ta och dricka en stor kopp kaffe nu och äta lite frukost. Jag behöver det...kanske gråta en skvätt, sånt hjälper ju ibland!

Kommentarer
Postat av: Tjejen X

Åh jag känner med dig!! Är det inte typiskt när det är något större som händer så händer det massor med saker till både stora och små och man känner att nu är det inte långt kvar tills man kraschar och hur otroligt och tungt det känns så klarar man det!! Jag ger dig lite energi och styrka så tillsammans med din energi kommer du klara detta galant =)

Spökar?!! Give me a break!! Känner du personerna som bott där?? Du vet inte vad de reagerar på, knarr i trappan kanske spökar det då eller är det bara träet som låter.. Eller dörren slår igen, är det spöken eller vinden som gjorde det;)

Ha det så bra med flytten. Stora energikramar till dig!!!

2011-08-05 @ 09:04:42
URL: http://blogg.amelia.se/tjejenx/
Postat av: MYnnie

ibland är det bra at gnälla :D

2011-08-05 @ 09:11:07
URL: http://www.mynnie.blogg,se
Postat av: Johanna

Hej Nina!

Hoppas att allt är bra.

Stackars Milo med magen:(

Vi dricker Proviva till frukost varje morgon och vi har märkt stor skillnad!

Kanske värt ett försök.

Jag har varit med att det spökar på mitt gamla jobb, men vi fick reda på att det bara var snälla spöken som vakade över oss. Så det är inte bara dåligt med spöken.... ( Fast det är läskigt)

Kram

2011-08-05 @ 11:21:50
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Tjejen X: Ja, grannarna har samma problem och även de tidigare ägarna. =( Man får väl hoppas att man hittar naturliga förklaringar så man inte behöver vara livrädd, eller att det är snälla spöken! =)



Mynnie: TACK, det behöver man! =)



Johanna: TACK för tips, det ÄLSKAR Thedde så då kanske vi ska ge lite till Milo oxå. Stackars liten, det känns som då när han var miniliten... man lider lika mycket! =(

Ok, så det spökade på jobbet. Ja, spöken är ju sällan dumma sägs det =)

KRAM

2011-08-05 @ 12:47:13
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback