Helgen i bilder


Ja, som sagt så hade vi vår lilla "fest" i fredags. Vi firade våra 5 år som gifta. TYVÄRR
så är de flesta bilder i den andra kameran och jag hade lite hjärnsläpp i morse och
tänkte ju att jag hade allt i min iPhone. Får bjuda på våra andra bilder senare. Det här
stod uppdukat tills husbandet kom hem från jobbet. Ungarna skålade i cider.


Lilla dukningen då...... Milos dunkning syns inte på bilden.


Sen i lördags morse tog jag tag i saken. Det där med att ändra frippa. Husbandet var
snabb med kameran när jag väl stod där i badrumsspegeln med saxen i högsta hugg.


Såhär blev det sen när det blev klart. Ovant men kändes faktiskt helt ok den här
gången. Fråga mig igen om nån vecka, då håller jag väl på o spara ut skiten igen!


Vi åkte in till stan sen och åt en lunch. Milo tyckte det var jättemysigt och ligga i dom här sofforna.


Mums med cocacola......


Sen kom Magnus (barnens pappa) och Thedde förbi. Milo älskar dom båda så han blev inte liiiiite glad.
Thedde sov ju hos sin pappa i fredags så honom hade han ju inte sett på över 24 timmar ;).


Sen på med Wayfarer kopiorna som han fått i present. Han är såååå cooool i dom min sötis. Kolla in
tecknet med fingrarna oxå. :) Här i knät på favvo Mange.


Kul och ta av och på...


Sedan bar det av på kalas. Husbandets lillebror firade födelsedag. Det blev en fika i
trädgården. Så himla mysigt!!!


Kvällen tillbringades hemma i soffan med filmmys. Dessa 2 påsar gjorde oss sällskap.
Dock så är det annat ljud i skällan fr o m idag. LCHF STENHÅRT start igen... mer om
det senare!


På söndagen så mötte vi upp svåger och svägerska Madde och Hans med alla ungar. Vi åt lunch på vårt lokala hak ute i vår by.


Milo med sitt godaste..... PIZZASALLAD! Det ligger nog topp 3 på hans lista över godaste maten, om man nu kan kalla det mat? Lite spill får man ta oxå....hälften på bordet.


Sen satt man i bilen igen. Det blev ett spontanbesök på IKEA. Vi behöver komplettera
med lite grejer. Nu har jag ett litet kontor hemma oxå, LYX för en 3 barnsmamma med
mycket att göra. Visar bild på den sen.

Godmorgon bloggisar! Måndag med en ny fullspäckad vecka framför mig. Ska snart sätta mig och göra min veckoplanering för denna veckan. Det står en hel del på agendan denna vecka, både privat och jobb. Nu ska alla färldramöten avklaras under några veckor. Det är ju så i början av läsåret. Killarna åker till sin pappa idag så det kommer kännas lite tomt hemma under några dagar, men som sagt, man återhämtar sig senast på onsdag.

Helgen har varit kanon. Vi har haft så mysigt med lunch och fika med goda vänner och familj. Vi har firat 5 årig bröllopsdag och fått en massa gjort därhemma. Nu är det mesta på sina platser och det har formats till vårt hem. Har fortfarande stora planer på många håll men känner att jag måste "boa" in mig först innan man kan ta tag i allt sånt. Det är inte förrän man bott ett tag som man vet och känner vad man vill göra.

Nu måste jag jobba vidare. Har dock massor med saker jag vill ta upp på bloggen som jag ska göra senare så vi hörs snart igen.



Kommentarer
Postat av: Lovisa Lindblom

Men va skumt! Min vän Emma Hansson meddelade mig på FB att hon sett hela min familj på din blogg, med länk. Vet inte om ni känner varandra och så. Men ivarjefall är det vi som sitter därlängst in och dinerar. En liten värld! Vi bor också i denna underbara by sedan 1,5 år tillbaka.

Skoj!



/Lovisa

2011-08-29 @ 10:26:28
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: Cissi

GRATTIS till er på 5-årsdagen :)



Fin du blev i håret!

2011-08-29 @ 10:45:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: jama

Va! Klippte du luggen själv o det blev sådär bra???!!! Jag vågar mig absolut inte på det...har några misslyckanden bakom mig...haha.



Klart vi hänger med till nya portalen. Spännande!!



Ciao så länge.

2011-08-29 @ 12:35:45
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback