Underbar helg!


I fredags gick hela familjen till Krogveckan på stan och åt en bit mat.


Kompis Bea var där med sin krog Klara Hall. Fick krama på henne litegrand.


Mys med vänner!


Cia med sambo Micke. Om 4 veckor dimper det ner en liten pojke så magen börjar bli rejält stor nu!



Årets bajamaja bild! :)


Thord i egen hög person! Smalare än Thord rockade loss ordentligt!


Madde och jag, längst fram i vimlet såklart. :)

Nu har det tagit mig ungefär 3 timmar att få in det här inlägget, internet har vart seeeeeegt och jag har samtidigt rensat ur ett av våra klädförråd. PIUUUH! My god vilken flyttångest jag börjar få. Denna veckan sätter vi igång. HJÄLP! Jag har redan rensat ur 5 stora plastsäckar med skit! Var kommer allt ifrån, vi har ju bara bott ett drygt år?!?!

Hörrni, vilken helg vi haft. Det har vart så kul och hänt så mycket här i vår by så man har knappt haft tid med annat än umgås med vänner, äta gott och dricka lite vin. I lördags var vi dessutom på årets fest, SOMMARFESTEN även kallad som anordnas av 11 killar. Började som en 30 årsfest och har bara fortsatt efter det. KUL inititativ. Har massor med bilder därifrån men känner att jag inte riktigt hinner lägga in dom just nu. Istället får ni se några i från fredagens mys på stan.

Nu ska jag äta lunch med Milobebis. Köttfärssås och sallad blir det idag, Milo får pasta till. GOTT och typsik måndagskäk, jag vet inte hur ofta vi äter det på måndagar......???

Kommentarer
Postat av: Tjejen X

Åhh det låter som en riktig helhelg med mys!!

2011-08-01 @ 14:18:38
URL: http://blogg.amelia.se/tjejenx
Postat av: Nina - Glamourmamman

Åh, jag ÄLSKAR dina partypics! Känns som om man skulle vilja hoppa in i dem liksom :-)



KRAAM

2011-08-01 @ 20:26:35
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback